Annons

Fototräff, Stockholm på Lördag!

Produkter
(logga in för att koppla)
javisst, Joker ;-) bara en enkel träff för de som råka vara lediga och i stan.
(raderade texten för att skriva en ny..)
 
Ok, ht så bra, men ägna en tanke åt oss stackare som inte kan vara med *snyft* ;)

Det är ju kul om det kan bli lite vanligare, då kan ju Göteborgarna säga typ 13.57 på Avenyn, det vore ju bra, tyvär är det väl inte så många som bor just vid mig men med lite tur kanske man kan vara på resande fot när det är en impulsiv träff...
 
Har själv haft tanken att samla ihop fotogänget här från Stockholm med omnejd. Ser att många är på semester. Jag kommer på direkten kl.12.00 lördagen den 13 juli.Ta med edra kameror.
Det skall bli roligt..tycker jag. Blir det en Pub.runda under ordnande former!?
 
Jag kommer på direkten kl 12.00 lördagen den 13 vid Sergelstorg "Plattan" Vad gäller det för utrustning!? Kameror och lite ölpengar!?
 
palle skrev:
Jag kommer på direkten kl 12.00 lördagen den 13 vid Sergelstorg "Plattan" Vad gäller det för utrustning!? Kameror och lite ölpengar!?
Kanon, Palle!:) japp, det låter väl bra..stativ för de som orkar oxå..de som vill gå på krogen senare gör väl det ;-)
 
Hade gärna kommit men tror inte att jag kommer vara speciellt vaken då med tanke på "aktiviteterna" jag ska på dagen innan ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.