Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff på Liseberg

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra idé!

Så fort ett datum är spikat, kan jag svara på om jag kan!
Det är ganska mycket nu innan jul.
Jag skall faktiskt till Liseberg på torsdag kväll...
/Catarina

Fint initiativ!
Är sugen, men antar att jag antingen kommer att jobba, eller också befinna mig hos släkten utanför stan. Får väl bli som det kan med min medverkan.

/Svante

Vore kul att träffas en stund. 'Knökat' med folk och fin stämning på Liseberg nu. Jag tar med skridskor såväl som kamera.
Vardagkvällar efter 16:00 går bra för min del :)

Tyvärr verkar inte vädret bli det bästa i veckan.

Vad sägs om Torsdag den 18/12 kl 16,00 fast det beror ju som sagt på vädret.

Håkan

Inte omöjligt på något sätt. Men beror på övertidsmöjligheter på jobbet. Kan jag avvakta med besked till in i det sista?

/Svante

Liseberg

har det blivit någon datum och tid bestämd?
Jag är på gång själv men är intresserad av att hänga på

Jan

Inte. Jobbar en massa raka nätter nu och känner mig seeeeg. Men har släktingar som (troligen) ska dit 23:e, så jag siktar på det.

/Svante

Liseberg

Jag tänker åka ner i morgon lördag på em ca 15-16 tiden innan det blir för mörkt.

Är någon mer där så har jag 0705-644441

Kul om det kan bli fler

/Jan

fasen missa i torsdags satans problem med och hitta praktikplats och annat skol tjaffs... någon som va där och plåtade? gärna se lite bilder! =)

//Peter

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar