Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototävlingen vårtecken

Produkter
(logga in för att koppla)

Jennie E

Guest
Finns det inga regler alls? Kan man göra precis vad som helst, jag tänker på montage, redigering, retuschering osv osv osv?

Vårteckenregler?

*Jag* tycker att det bör vara helt fritt och låta slutresultatet tala oberoende hur man kommit dit och med vilka medel. Men å andra sidan så är jag en ”Photoshopfreak” så jag talar naturligtvis i egen sak.

Mitt photoshop är också ganska frekvent använt (några timmar per dag). Eftersom det inte står några regler så finns väl heller inte några.

Verkar inte finnas några regler, det som oroar mig mest är dock hur man ska hitta ett vårtecken i Mars.

Mats, du kan väl plåta solen? Börjar inte den visa sig ovanför horisonten första gången nån gång nu i mars ;-)

Honkamaa skrev:
Verkar inte finnas några regler, det som oroar mig mest är dock hur man ska hitta ett vårtecken i Mars.

Ojoj, och jag som har hittat så många vårtecken att jag hade svårt att välja! :)

Hur länge rösta?

Hej kära Red,
hur länge har ni tänkt att omröstningen ska pågå i Vårtecken?

Jag hade ju bestämt mig *så* ordentligt om vilken bild jag föredrog, men snart har jag velat till mig igen?

-Undrande Flundra

:)

Jag undrar en sak...

... och det är om vi kommer att få reda på hur det gick för dom bilderna som inte vann.
Jag har aldrig varit med i någon temautmaning här på fotosidan.se förut så jag vet inte hur det "brukar" gå till.

/Catarina

Jag håller med Catarina, det vore kul att få se mer än "bilden X" vann, utan istället kanske få en resultatlista - det ger mer för alla, då kan man fröjdas åt att man blev 37:a istället för 38:a, exempelvis.

Så det är en liten request, mao.
-Christian

Har inte läst denna tråden innan. När omröstningen är klar så sorteras bilderna automatiskt i fallande ordning. Så har alltid tävlingsfunktionen fungerat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar