Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototävling

Produkter
(logga in för att koppla)

kurreburre

Medlem
Alla duktiga fotografer där ute nu ska ni få en utmaning av mig! Jag utlyser härmed en fototävling som går ut på att få fram ett nytt foto till Barnlängtan - patientföreningen för ofrivilligt barnlösas hemsida, www.barnlangtan.com. Vi har ett foto på förstasidan idag men känner att vi behöver förnya det. Utmaningen är att hitta ett motiv som symboliserar att längta barn, det får alltså inte vara några gravidmagar!

Ta ett foto och skicka det till mig, [email protected], så kommer jag sedan välja ut några kandidater som jag presenterar och som ni läsare får rösta om. Det foto som vinner kommer sedan att publiceras på Barnlängtans hemsida och fotografens namn kommer självklart också att stå där.

Som pris i tävlingen får vinnaren förutom äran och att pubilceras på hemsidan även presentkort på bio!

Om du har en egen hemsida eller blogg får du jättegärna tipsa dina läsare om tävlingen!

Cornelia - Barnlängtan - patientföreningen för ofrivilligt barnlösa

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar