Arne S
Aktiv medlem
henrikangel skrev:
hoppas ni andra också kan göra något roligare, exempelvis gå ut och ta lite kort i det fina vädret.
Vore kul, men det är svårt med de starka kontrasterna...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
henrikangel skrev:
hoppas ni andra också kan göra något roligare, exempelvis gå ut och ta lite kort i det fina vädret.
Bluesman skrev:
problemet är jag tror att arrangören aldrig satt sin fot på Rosengård - eller i nåt annat liknande område. Men snacka går ju.
Jaja. Hoppas ni får fina bilder. Ärligt. /R
Jo, som andra generationens invandrare(Finland) blev man ofta betittad på som ngt som inte skulle finnas här.Bluesman skrev:
Alltså - jag tror ni driver med mej. Har ni aldrig känt er obekväma, icke önskvärda, be- och ut-tittade och bevakade på en plats eller i nåt sammanhang?
Häpp/R
Man skal inte vara "långt från Svedala" för att vara utaför i Sverige. Nog att vara Finne, Normann, eller Dansk fläskfilét.kiwawa skrev:
Jo, som andra generationens invandrare(Finland) blev man ofta betittad på som ngt som inte skulle finnas här.
På 70-talet stod inte finnar särskilt högt i kurs hos svenskar där jag växte upp.Tror att ungdomarna i Rosengård känner samma sak idag.
Amar skrev:
Och ärligt talat när en 56 åring är så rädd om sin kamera, och går och trapmar på andras kännslor så visar det hur segregerat sverige är. Där en kamera värdesätts mer än 8000 oskyldiga ungdomar i Rosengård, att ett tio tal idioter från Rosengård skall få representera alla boende här. [/B]