Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

""Fotosuget ökar 9/3

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Sticker ut tidigt kl 11 om solen skiner, regnar det blir det senare runt kl.13!

Fler som hänger med?

//Marcus
0708777895

Bilagor

• 3802-i-spegeln-50k.jpg
    3802-i-spegeln-50k.jpg
    43.4 KB · Visningar: 642
Jag hänger med, har tvättstuga 07 -> 10... Är jag inte helt stendöd möter jag upp dig vid 11. Var tänkte du börja?

Bra Andreas!

Är det fint väder kan vi starta under Årstabron kl 11 vid tanto och knalla bort till street och vidare!

Bilagor

• 3830-kikar-in-50k.jpg
    3830-kikar-in-50k.jpg
    49.9 KB · Visningar: 627
mackan skrev:
Bra Andreas!

Är det fint väder kan vi starta under Årstabron kl 11 vid tanto och knalla bort till street och vidare!

Hm, om vi inte möts upp på vägen på söder? :) Du vet ju hur grym jag är på att hitta ;)

edit: läcker elev där i mitten :D

Gott Bernhard!

Ok Andreas Möt mig vid Tantog, Ringv då 10:50 så går vi ner tillsammans :) Kolla kartan!

Bilagor

• 3844-ingrid-vid-grinden-besk-50k.jpg
    3844-ingrid-vid-grinden-besk-50k.jpg
    42.4 KB · Visningar: 606
Jo så var det en anna sak, Tänk på att inte ta med puffror däremot så kan en ficklampa komma till glädje. För er som är på tok för skjutglada menar jag :)

Bilagor

• 3871-guns-n-allowed-50k.jpg
    3871-guns-n-allowed-50k.jpg
    32.5 KB · Visningar: 555
Ok Martin, Annar kan du ju alltid slagga här så har du ju inte så långt imorgon om du är trött ;)

Bilagor

• 3864-sovplats-50k.jpg
    3864-sovplats-50k.jpg
    48.4 KB · Visningar: 534
mackan skrev:
Gott Bernhard!

Ok Andreas Möt mig vid Tantog, Ringv då 10:50 så går vi ner tillsammans :) Kolla kartan!

Hehe, jag får skriva ut en hitta.se-karta och se om det hjälper... Skyndar mig så gott det går efter tvättstugan, borde hinna :)

Jag borde hitta. Hade en flickvän i 3 år som bodde vid bergsundsstrand ... (;

Tråkigt för mig att jag jobbar i morgon också.
Ledig en hel vecka sedan dock så då lär det bli en del foto.....:)

Verkar bli nederbörd idag enligt SMHI samt min mor, som jobbar vid Saltsjöbaden där det blåser tokhårt och med lite nederbörd...

Edit: Det regnar redan nu ju :/

Senast ändrad:
Nå, ingen sol då lägger vi om planerna lite och hoppar över street.

Ska vi mötas vid ringen istället kl 12:30 (Centralen) Sen kan vi ju ta blå linjen direkt till Stgöransgatan där vädret inte spelar roll?

//M

Bilagor

• 3934-akuten-50k.jpg
    3934-akuten-50k.jpg
    38.2 KB · Visningar: 438
mackan skrev:

Ska vi mötas vid ringen istället kl 12:30 (Centralen) Sen kan vi ju ta blå linjen direkt till Stgöransgatan där vädret inte spelar roll?

//M

Ja, eventuellt. Vad finns det där borta?

mackan skrev:

//M

Jag tog ett foto som med samma motiv, nästan så att vi stod på samma plats..
HaHa, ni verkar ha gått igenom fler rum än vad vi gjorde, som den sista bilden du lagt ut känner jag inte igen att vi såg igår :)

Bilagor

• akutendsc_0854.jpg
    akutendsc_0854.jpg
    90.3 KB · Visningar: 318
Senast ändrad:
Jag var där igår, inte så farligt läskigt..
Men när man vart tvungena att gå i en becksvart korridor så öka pulsen lite.. hehe

Bilagor

• 2-dsc_0826.jpg
    2-dsc_0826.jpg
    84.7 KB · Visningar: 312
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar