Annons

Fotosugen Lör 21/4 i City!

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:


Tänker ut och köra lite gatufoto-garage i city imorgon om det är fler som är sugna på att joina?

Samling på Plattan Sergelstorg Kl 15:OO förslagsvis så man kommer åt det schysta ljuset under eftermiddagen :)

//Marcus

0708 777 895
 

Bilagor

  • 7711-spricka-i-pansarglas-4.jpg
    7711-spricka-i-pansarglas-4.jpg
    31.3 KB · Visningar: 504
Tror inte jag heller kan komma men bidrar med en bild iaf =)
 

Bilagor

  • 0ddw0435 copy.jpg
    0ddw0435 copy.jpg
    42.1 KB · Visningar: 302
Det verkar ju inte vara speciellt många som faktiskt kommer att dyka på Plattan vid 15-tiden, men jag tar i alla fall med mig kameran och åker in. Några bilder blir det väl alltid =)

/Mikael

Ps. Om man letar efter mig så hittar man mig enklast om man tittar efter någon med mörkgrön jacka och mörkblå kameraväska.
 
Vad sägs om att träffas ovanför plattan. Vid toppen av rampen upp mot drottninggatan...? God utsikt medan vi väntar på varandra.

/J

0739 93 50 18
 
Senast ändrad:
Fotorundan igår gav mig en del vackra, om än ganska tråkiga, bilder på blommande körsbärsträd och flygande fiskmåsar. På vägen hem hittade jag däremot ett intressanta motiv: Ett par killar stod på Plattan och körde lite break dance.
 

Bilagor

  • img_5857.jpg
    img_5857.jpg
    29.4 KB · Visningar: 126
Tack för en trevlig, dock lite blåsig, samt kort, utflykt, blev ändå några bilder, samt som vanligt trevligt sällskap. Slänger upp en av bilderna.

/B
 

Bilagor

  • fiol.jpg
    fiol.jpg
    82.8 KB · Visningar: 67
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.