Annons

*** Fotosugen Lör 1/3 ***

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:


Mackan är ute i "god" tid!

Tänkte att man skulle fortsätta och utforska under Essingen på lördag det var ju rätt spännande miljöer som sagt!

Nån som joinar?

//Marcus
0708 777895

Ps Tänker sticka ut i solen i eftermiddag ifall det tilltalar någon som ha sportlov! Startar runt kl 13:00 från Södermalm Ds
 

Bilagor

  • 2771-fotogänget-50k(kopia).jpg
    2771-fotogänget-50k(kopia).jpg
    41 KB · Visningar: 681
Lördag slutar jag 15.45 på Centralen. Fotar gärna därefter, var som helst. Nu 17 måste jag väl lyckas joina er!!!
 
Jag é på.

Jag é sugen att åka ut nu när det verkar komma fint väder. Får man hoppas iaf. Aftonbladet säger mulet på lördag.
Vart blir sammlings platsen om man ska ut på essingen? Kan man ta sig till essingen med komunaltrafiken?
 
Kul!

Ska vi boka utanför Västermalmsgallerian KL 12:30!
 

Bilagor

  • 3226-lastbil-50k.jpg
    3226-lastbil-50k.jpg
    49.3 KB · Visningar: 633
Verkar för tidigt, kan tidigast 15.45 ju, och börjar ni så tidigt har ni hunnit ledsna när jag vill börja typ.
 
Hatar att behöva pissa på en sådan här tråd, men kan vi inte enas om att skriva *var* aktiviteten skall vara redan i titeln? Blir lite enformigt för alla icke-Stockholmare att behöva läsa tråden för att se var det är.
 
Skulle verkligen verkligen vilja. Känner att det skulle vara givande att utforska de där områderna även med torra fossingar.

Men jag kommer förmodligen springa på båtmässan under lördagen...
 
WaterMelonMan skrev:
Hatar att behöva pissa på en sådan här tråd, men kan vi inte enas om att skriva *var* aktiviteten skall vara redan i titeln? Blir lite enformigt för alla icke-Stockholmare att behöva läsa tråden för att se var det är.

Finns annars en enkel lösning, ta bort bevakningen eller flytta till Stockholm.
 
Västermalmsgallerian | S:t Eriksgatan 45, Stockholm

Gissar att det är den ni menar :)
Hjälp vad jag é dålig på geografi... HaHaHa
 
Lasse H skrev:
Jag hakar på åsså då.....
Såååå snygga lila färger... i alla fall på min skärm... fast jag är dunderförkyld och försöker kurera mig med whiskey så det kan ju vara mina ögon som ser lite galet förstås. :eek:) *host, atchiii, frääääs*

Förresten... Stockholm vart ligger det? ;o)))
 
Sans skrev:
Såååå snygga lila färger... i alla fall på min skärm... fast jag är dunderförkyld och försöker kurera mig med whiskey så det kan ju vara mina ögon som ser lite galet förstås. :eek:) *host, atchiii, frääääs*

Förresten... Stockholm vart ligger det? ;o)))

Tack för det Susanne!

Varit förkyld ett par veckor jag också men börjar bli bättre nu.....:)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.