Annons

Fotosugen i Paris 7-21 Juli 2008

Produkter
(logga in för att koppla)
Martin på Gunnar (son) Dvs efter Frukost en så kallad MEF :)
 

Bilagor

  • 9667-martin-i-tunnel-50k.jpg
    9667-martin-i-tunnel-50k.jpg
    49.1 KB · Visningar: 148
Det är aldrig onödigt Lasse bara nödvändigt :)

And now folks her´s JJ in La Defense à Paris!
 

Bilagor

  • 529-jon-jj-defense-50k.jpg
    529-jon-jj-defense-50k.jpg
    48.1 KB · Visningar: 126
Såg föreställningen "Ferie" på Moulin Rouge förra måndagen och hade en liten Minox med mig. Tyvärr plockade dom av oss allt vad kameror hette när vi gick in och jag vågade inte gömma den (med risk att bli utslängd om det upptäcktes att man fotade). Fantastisk upplevelse att sitta på detta klassiska ställe och se den häftiga föreställningen och samtidigt dricka otroligt god champagne tillsammans med vänner. Inte så torr och otäck som vi brukar köra med här i Sverige.
 
Graal skrev:
Såg föreställningen "Ferie" på Moulin Rouge förra måndagen och hade en liten Minox med mig. Tyvärr plockade dom av oss allt vad kameror hette när vi gick in och jag vågade inte gömma den (med risk att bli utslängd om det upptäcktes att man fotade). Fantastisk upplevelse att sitta på detta klassiska ställe och se den häftiga föreställningen och samtidigt dricka otroligt god champagne tillsammans med vänner. Inte så torr och otäck som vi brukar köra med här i Sverige.

Måste ju instämma och hålla med :) Kanske dags att plocka fram några bilder från showen och skanna in från 1985 :) (På den tiden när man var ung och ofarlig med en systemkamera utan stativ)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.