Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosugen 16/2-08

Produkter
(logga in för att koppla)
HooX skrev:
*riktigt nyfiken på hur hans bild blev där :)
- Hoppas inte för mycket, Jimmy! Någon naturfotograf lär jag aldrig på om bilderna ser ut som denna, men eftersom du frågar kommer den här:

Bilagor

• imgp8841.jpg
    imgp8841.jpg
    81.5 KB · Visningar: 196
HooX skrev:
Båtsläp?
Har du några planer för imorgon då mackan?? Tider å mötesplats?

Bra där Jimmy eller båttrailer som en del använder!

Planerar dra ut imorgon men vågar mig inte på nån tid ännu etfersom Dovholt har fått för sig att vi ska dricka öl ikväll Hua :)

Martin drar igång kl 13 så är jag på benen så blir det väl det tåget!

jido skrev:
- Hoppas inte för mycket, Jimmy! Någon naturfotograf lär jag aldrig på om bilderna ser ut som denna, men eftersom du frågar kommer den här:

kanske inte naturfotograf, men kanske vinkelfotograf om det finns ett sådant ord... HaHa
Bilden på dig själv ggr2 med cirklarna å alla linjer é häftig..

mackan skrev:
Bra där Jimmy eller båttrailer som en del använder!

Planerar dra ut imorgon men vågar mig inte på nån tid ännu etfersom Dovholt har fått för sig att vi ska dricka öl ikväll Hua :)

Martin drar igång kl 13 så är jag på benen så blir det väl det tåget!

Det låter farligt att planera för morgondagen om det skall drickas öl... Lika bra att man kollar vad som skrivs i morgon med andra ord :)

HooX skrev:
Stackare, ruskigt kallt utan vantar...
Första kaffe stoppet vi gjorde vi hos den här gubben på café Caffelini.

- Tjusigt där, Jimmy. Om någon undrar tittar caféägaren på den här hyllan:

Bilagor

• imgp8854.jpg
    imgp8854.jpg
    98.6 KB · Visningar: 177
jido skrev:
- Tjusigt där, Jimmy. Om någon undrar tittar caféägaren på den här hyllan:

ahh, var det så det var... hahaha.
Jag trodde han började posera när han såg kameran... HaHa

Å här skrattar Jimmy åt mig eller monica för vi hadde nog lite svårt att förstå en viss kaffe kultur som gällde på det där fiket.

Bilagor

• dsc_0106.jpg
    dsc_0106.jpg
    85.2 KB · Visningar: 167
jag slänger väl in en naturbild om man törs kalla den för det utan att få hela ligan över sig :)

Bilagor

• 2542-isgrenar-50k.jpg
    2542-isgrenar-50k.jpg
    49.4 KB · Visningar: 159
mohei skrev:
Du åker långt för att fixa frisyren. Kom förbi för en fika nästa gång. Jag bor nära bion. :eek:)
Hehe... det var nog mest namnet på stället jag syftade på, men fika-inbjudan tackar man ju inte nej till för det! ;o)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar