Annons

Fotostudio i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

snaxalig

Aktiv medlem
Har du tillgång till en fotostudio eller för ändamålet lämplig lokal i Stockholm, som jag kan få låna/hyra? Helst i Vasastan, men var som helst i Stockholm går bra.

På en av höstens månatliga MFS*-träffar på restaurang Nam Kang så var det någon som berättade om en liten fotostudio/lokal i närheten av Vanadisplan. Jag är intresserad av att låna en lokal, att hyra den för några fototillfällen. Jag har en del egen studioutrustning men saknar lämplig lokal.

Om du har andra förslag så tar jag förstås tacksamt emot dom också. Det går även bra att nå mig på telefon 0708-57 71 72 eller via [email protected].

Tack på förhand!

*MFS=Mosebacke Fotografiska Sällskap
 
Tack för tipset. Jo, dom hittade jag också. Grejen är den att jag egentligen är ute efter något betydligt enklare och billigare, eftersom jag dels redan har en del huvuden och dels inte plåtar för pengar utan mest bara för att det är kul - och dels förstås för att träna upp mina studio- och belysningskunskaper.

Så den där Vanadis-lokalen (eller liknande lokaler) skulle passa mig som handen i handsken. Fler förslag mottages tacksamt!
 
Tack för tipset. Jo, dom hittade jag också. Grejen är den att jag egentligen är ute efter något betydligt enklare och billigare, eftersom jag dels redan har en del huvuden och dels inte plåtar för pengar utan mest bara för att det är kul - och dels förstås för att träna upp mina studio- och belysningskunskaper.

Så den där Vanadis-lokalen (eller liknande lokaler) skulle passa mig som handen i handsken. Fler förslag mottages tacksamt!

Vad har du för krav på storlek och utrustning och tillgänglighet?

Jag håller som bäst på och bygger upp min egen studio och den börjar bli ganska komplett. Den är lite liten för att helkroppsbilder inklusive fötter skall gå hundra procent smidigt. Och är det flera modeller så är det på gränsen till att bli mysigt/trångt.

Om du tror att det skulle kunna var intressant så kan vi höras av via mail.
Jag har en del bakgrunder och rätt mycket allmän utrustning.

De två första bilderna i bildspelet på min hemsida är tagna i min studio. www.martenkeijser.se

//Mårten
 
Vad har du för krav på storlek och utrustning och tillgänglighet? Jag håller som bäst på och bygger upp min egen studio och den börjar bli ganska komplett. Den är lite liten för att helkroppsbilder inklusive fötter skall gå hundra procent smidigt. Och är det flera modeller så är det på gränsen till att bli mysigt/trångt. Om du tror att det skulle kunna var intressant så kan vi höras av via mail. Jag har en del bakgrunder och rätt mycket allmän utrustning. De två första bilderna i bildspelet på min hemsida är tagna i min studio. www.martenkeijser.se //Mårten

Jag har inte alls höga krav, så ditt förslag låter intressant. Jag har en modell som jag kan öva tillsammans med och jag har väl liksom växt ur vardagsrummet hemma, så det är mest en lämplig lokal jag är ute efter, en som inte kostar för mycket. jag tänker köra porträtt, överkropp, kanske sittande, ...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.