Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotoställen Edinburgh
- Trådstartare pwrdesign
- Start datum
zoki
Aktiv medlem
pwrdesign skrev:
Hej!
Ska till Edinburgh 3 dagar på jobb, tänkte självklart ta med kameran
Finns det några fina ställen att fota på i Edinburgh? Fotar mest natur, men allt är intressant!
mvH Patrik
Jag brukar springa runt och på Carlton Hill. Otroligt fin vy över stan. När åker du förresten? Har du tur att jag är där kan du kanske åka på guidad tur .
/Zoran
Jeppe
Aktiv medlem
Slottet (som ligger mitt i stan) är ett måste. Parken nedanför, med fina blomsterarrangemang..
Royal mile, som tar dig från Holyrood palace (drottningens residens) till slottet bör vandas.
Sir Walter Scotts monument (tror jag det heter) ligger oxå i centrum, går inte att missa. Många trappor upp, men ger bra utsikt över stadens centrum (glöm inte köpa diplom att du klättrat upp ). Om du kan ta dig norrut till kanalen som går in, så finns en gammal järnvägsbro, som jag har för mig var europas längsta, när det begav sig. Kvällsfoto på den hade nog varit fint..
Jag var i skottland 97-98, så bilderna ligger i negfickor och i album.
Edit: Destillerier: Glenturret, som är skottlands äldsta bör besökas.
Royal mile, som tar dig från Holyrood palace (drottningens residens) till slottet bör vandas.
Sir Walter Scotts monument (tror jag det heter) ligger oxå i centrum, går inte att missa. Många trappor upp, men ger bra utsikt över stadens centrum (glöm inte köpa diplom att du klättrat upp ). Om du kan ta dig norrut till kanalen som går in, så finns en gammal järnvägsbro, som jag har för mig var europas längsta, när det begav sig. Kvällsfoto på den hade nog varit fint..
Jag var i skottland 97-98, så bilderna ligger i negfickor och i album.
Edit: Destillerier: Glenturret, som är skottlands äldsta bör besökas.