Annons

Fotosidans Bloggare.......

Produkter
(logga in för att koppla)

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
Äntligen kann man Blogga på Fotosidan; hmmm; begränsad til fotografer med guld- och silver-medaljer i SM.
Nån som tycker det är interessant att läsa att A inte vet vad han skall göra i morgon; eller B som tycker världen är tråkig; eller C som kann upplysa oss om han skall ta backup i hälgen..........

Bloggar i all ära. Men det kräver en viss självkritik att uppträda som spaltist.
Jag är rädd vi drunknar i Bloggar.
Erik J
...som självfallet kann avstå att läsa....men kann ju missa nåt......

Tack för den snytingen ;)

Det är en ganska vanlig form att skriva bloggar i, alltså små vardagliga ting och tankar, som egentligen många går om kring och funderar över, men som ingen pratar om. Man kan läsa dessa och le lite igenkännande.

/Jeppe - som hoppas att hans blogg inte är allt för träig ;)

Hehe... då kan vi alltså snart vänta oss en diskussion om att bloggarna på Fotosidan har blivit för många, att dom har för dålig och sjunkande kvalitet och att man borde begränsa vilka som får skriva och vad dom får skriva om...

Anders Östberg skrev:
Hehe... då kan vi alltså snart vänta oss en diskussion om att bloggarna på Fotosidan har blivit för många, att dom har för dålig och sjunkande kvalitet och att man borde begränsa vilka som får skriva och vad dom får skriva om...
Du får skriva en fundering i din blogg om det...

Här en blogg om riktigt väsentliga saker. Har alltid undrat vad "felching" är, skönt att få veta. Han tar nog också backup i helgen, eller kanske bak-upp?

Hej gubbar....

Som alltid skriver GamleErik massor mellan linjerna...några fattar och några fattar tvärt om :D
Jeppe har en blogg som är död; och Anders har inte börjat (ennu)
Jag har ingen katt; snusar inte; har det inte tråkigt; och vet fan i mej inte vad jag skall blogga om.........
foto kanske?.....näää, jag "bloggar" mina egna bilder.....
hur dårliga dom enn är. Jag är vel på Fotosidan..inte på Lunarstorm?
/Erik J

niklasl skrev:
Du får skriva en fundering i din blogg om det...
...

Nix, jag "bloggar" inte, vem i hela friden skulle vilja läsa det? :)
Att sitta och skriva en massa saker som ingen läser ligger inte för mig.
Det får räcka med forumen för mig.

Senast redigerad av en moderator:
Börjar likna en blogg, det här. Ska fylla på min mugg med mer te så jag kan skriva lite till. Brukar ta en halv tesked socker och en liten men lagom skvätt mjölk. Vi har Arla här men där jag växte upp var det alltid Skånemejerier, på den tiden i tvåliters Pure-Pak. På jobbet köper man bara in ekologisk mjölk numera. Smakar likadant men tyvärr förpackad i Tetra Brick, som inte går att hålla i eller stänga.

Och så kostar den ekologiska mjölken mer också. Undrar på vilket sätt den är ekologisk. Kor som inte bajsar?

Eller kanske Kontax? Det märket används även mycket av hundar. Många av dem gillar foto, men avskyr kattbilder, förstås, och det kan man ju förstå.

Det är väl med bloggar som med vanliga sajter, de ointressanta läser ingen medan de intressanta får mera uppmärksamhet. Har själv startat en blogg som jag för tillfället inte har tid att fylla på, men det kommer mera när jag tror jag har något att säga och tiden räcker för att göra det läsvärt/sevärt. Funderar på om jag ska lägga över den hos fotosidan? Är det krav på hur ofta man behöver fylla på för att det ska kallas blogg? Jag kan bara inte få upp saker och ting på regelbundna tider eller med förutbestämd frekvens. Kanske passar jag inte som bloggare? Hur ser ni på det här? Det finns ju bloggar som har sådan fart att man t.om missar massor av intressanta saker och som har så mycket material att man inte hinner med i svängarna?

Bloggen var vel OK..Nils

..Men kommentarerna har uteblivit; tyvärr......

Blogg är invitation till dialog...om det skal funka....

Re: Bloggen var vel OK..Nils

fujicanon skrev:
..Men kommentarerna har uteblivit; tyvärr......

Blogg är invitation till dialog...om det skal funka....

Man måste nog ha bloggen listad på en större sajt typ fotosidan tror jag, för att få spridning och dialog. Har dock fått förfrågan från en mera känd och internationellt inriktad fotoblogg att lägga några av mina blogginlägg där, på engelska, och även bilder som inbjuden gäst. Tror att det passar mig bättre än att ha en egen blogg.

Re: Re: Bloggen var vel OK..Nils

Graal skrev:
Man måste nog ha bloggen listad på en större sajt typ fotosidan tror jag, för att få spridning och dialog. Har dock fått förfrågan från en mera känd och internationellt inriktad fotoblogg att lägga några av mina blogginlägg där, på engelska, och även bilder som inbjuden gäst. Tror att det passar mig bättre än att ha en egen blogg.
Säkert! men den skall kansje vara intersseant oxå; själv på Engelsk :)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto