Annons

Fotosidan långsam .....

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har också Chello och tycker att FS är extremt trög. Men då andra som inte har Chello upplever samma problem sammantaget med att andra siter fungerar bra så tror jag inte att det är Chello som är problemet (den här gången...)

Detta var riktat till DanneL
 
sen i fredags kväll fram till nu har jag upplevt att det går märkbart långsammare än tidigare......

om det nu är till någon hjälp i ar betet med att hitta felet.

kör telia adsl visst men det märks ändå.

XP med IE6.0
 
Håller med de övriga, det går väldigt långsamt just nu och sen några dar tillbaka. Jag kör Bredbandsbolaget, Win 98 samt IE 6,0.
 
Senast ändrad:
Håller med om att det varit segt de senaste dagarna och då framförallt galleriet. Trodde cashminnet var helt slut i datorn, var tvungen att rensa och ha mig, men det var inte min dator som var seg
 
Måste instämma i det ovan - det kan ta 5-10 sek att ladda varje sida. (sitter för övrigt på snabb sunetuppkoppling)
 
Det kan ta upp till en minut för mig ibland att komma in för att se på en bild.... känns som att servern är överbelastad på galleri sidorna (lite taskigt skrivna databasanrop?) men på forumet fungerar det bra.

Fö kör även jag Bredbandsbolaget... en traceroute säger att trafiken går via New York vilket iofs är lite knepigt, men har ändå inte med saken att göra eftersom övriga sidor på FS går bra, förutom just galleri sidorna...
 
Segt !

Instämmer också med de övriga om att det är extremt segt sedan i fredags, hinner med att gå och ta en fika mellan varje bild, jag försöker klicka upp på gallerisidan.
Använder Telia ASDL.
 
Nu har jag hittat och byggt om en sökfråga som vart lite tokigt optimerad av databasen och skapade låsningar, förhoppningsvis skall det rulla på bättre nu.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.