sarnor
Avslutat medlemskap
Jag har stora problem med att läsa fotosidan med Googles webbläsare chrome, tidigare gick det utmärkt. Men på senare tid får jag ständigt ladda om sidan då Fotosidan då jag väldigt ofta får meddelandet "Servern avslutade anslutningen utan att skicka data". Till detta kommer att det vanligen inte räcker med att försöka ladda om sidan en gång, utan först efter upprepade försök dyker sidan upp.
De sidor jag använder flitigast är Forumet och Prylmarknad, men felet uppstår även på andra sidor.
Detta sker så pass frekvent att jag har varit tvungen att överge Chrome för läsning av Fotosidan, vilket känns väldigt trist då jag av flera skäl föredrar Chrome framför min nuvarande nödlösning Internet Explorer.
Första frågan är naturligtvis om det är fler än jag som har problem?
Är det kanske någon som har en lösning?
Kan Fotosidan tänka sig att göra något så att jag kan återgå till Chrome?
Felmeddelandet i sin helhet ser ut så här:
De sidor jag använder flitigast är Forumet och Prylmarknad, men felet uppstår även på andra sidor.
Detta sker så pass frekvent att jag har varit tvungen att överge Chrome för läsning av Fotosidan, vilket känns väldigt trist då jag av flera skäl föredrar Chrome framför min nuvarande nödlösning Internet Explorer.
Första frågan är naturligtvis om det är fler än jag som har problem?
Är det kanske någon som har en lösning?
Kan Fotosidan tänka sig att göra något så att jag kan återgå till Chrome?
Felmeddelandet i sin helhet ser ut så här:
Inga data har tagits emot
Det gick inte att läsa in webbsidan eftersom servern inte skickade några data.
Här följer några förslag:
Läs in den här webbsidan igen.
Fel 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Servern avslutade anslutningen utan att skicka data.
Det gick inte att läsa in webbsidan eftersom servern inte skickade några data.
Här följer några förslag:
Läs in den här webbsidan igen.
Fel 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Servern avslutade anslutningen utan att skicka data.