Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosafari 10/2 idag, imorgon på söndag?!!
- Trådstartare mackan
- Start datum
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Jag fotar gärna på söndag.
Har funderat på att starta någonstans i kring Hornstull (vid Loopen), Långholmen och kanske fortsätta över Västerbron.
Om någon har en idé kan vi åka bil någonstans också.
Imorgon lördag fotar jag förmodligen hägrar vid Råstasjön om jag orkar upp.
/Martin
Har funderat på att starta någonstans i kring Hornstull (vid Loopen), Långholmen och kanske fortsätta över Västerbron.
Om någon har en idé kan vi åka bil någonstans också.
Imorgon lördag fotar jag förmodligen hägrar vid Råstasjön om jag orkar upp.
/Martin
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Så blir det söndag så är jag på, lite beroende på hur mycket pigg jag är efter lördagen...
Hornstull/Långholmen/Reimersholme låter trevligt.
/Jon
Hornstull/Långholmen/Reimersholme låter trevligt.
/Jon
benkar
Aktiv medlem
Lördagen bjöd på ett underbart väder, jag med prommenadsällskap hann med att bli attackerad av en galen svan ute vid Stäket, och så följde jag min vana trogen och fotade lite nedlagd industri extriört eftersom det var ett spännande ljus på eftermiddagen.
Om vädret på söndagen blir OK, gärna en fotorunda i lämplig del av staden. Hornstull kan vara en bra utgångspunkt. Ta med lite belysning, utifall att... Eller om någon har bil, så kan man ju åka iväg en bit. Tar och tittar in här med jämna mellanrum söndag morgon/f.m.
/B
Om vädret på söndagen blir OK, gärna en fotorunda i lämplig del av staden. Hornstull kan vara en bra utgångspunkt. Ta med lite belysning, utifall att... Eller om någon har bil, så kan man ju åka iväg en bit. Tar och tittar in här med jämna mellanrum söndag morgon/f.m.
/B
Bilagor
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Inte bästa vädret
Jag kommer i alla fall att ta en promenad med kameran, startar 12.00 vid ingången till Loopen Marina.
Känns val inte så aktuellt med längre utflykt idag eller vad tycker du Bengt?
/Martin
Jag kommer i alla fall att ta en promenad med kameran, startar 12.00 vid ingången till Loopen Marina.
/Martin
benkar
Aktiv medlem
Martin Gunnarson skrev:
Inte bästa vädret
/Martin
Tror jag hoppar över fotograferande idag, kan inte komma ifrån att jag tycker det är lite trist med grått och disigt väder :-(
/B
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Har precis vaknat. Hinner nog inte till 12 men Jag skall sätta lite fart nu och få i mig lite frukost så dyker jag upp sen.
Martin jag verkar inte ha ditt nr, kan du skicka ett sms eller ringa mig på 0739 93 50 18 så att jag får det?
/Jon
Martin jag verkar inte ha ditt nr, kan du skicka ett sms eller ringa mig på 0739 93 50 18 så att jag får det?
/Jon
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Jag SMSar snart.
Vi ses.
/Martin
Vi ses.
/Martin
benkar
Aktiv medlem
Ja, Jon och Martin, blev i alla fall en relativt lång prommenad runt stan en grå söndag, tack för trevligt sällskap!
Kanske inga riktiga höjdarbilder, men gillade den där spegelväggen, måste jag besöka någon mer gång!
Och Jon får vara lite snabbare nästa gång den helröda tjejen passerar... ,-)
/B
Kanske inga riktiga höjdarbilder, men gillade den där spegelväggen, måste jag besöka någon mer gång!
Och Jon får vara lite snabbare nästa gång den helröda tjejen passerar... ,-)
/B
Bilagor
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Arleklint
Aktiv medlem
mackan skrev:
Ja-vad fasen om man skulle klämma till med en tågbild till! Många tåg blev det igår. Får skylla på Janne, det var ju han som börja
Skyll inte på mig, för då skyller jag vidare på Sonja. Erkänn att du gillar tåg