Annons

Fotosafari 10/2 idag, imorgon på söndag?!!

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Jäkligt sugen på att plåta och komma ut en sväng men har idétorka.

Fler som är i tagen i helgen och som har konkreta idéer!?

//Marcus

Bilagor

• claes-fotog-besk-0599-40k.jpg
    claes-fotog-besk-0599-40k.jpg
    39.7 KB · Visningar: 801
Jag fotar gärna på söndag.

Har funderat på att starta någonstans i kring Hornstull (vid Loopen), Långholmen och kanske fortsätta över Västerbron.

Om någon har en idé kan vi åka bil någonstans också.

Imorgon lördag fotar jag förmodligen hägrar vid Råstasjön om jag orkar upp.

/Martin

Så blir det söndag så är jag på, lite beroende på hur mycket pigg jag är efter lördagen...

Hornstull/Långholmen/Reimersholme låter trevligt.

/Jon

Lördagen bjöd på ett underbart väder, jag med prommenadsällskap hann med att bli attackerad av en galen svan ute vid Stäket, och så följde jag min vana trogen och fotade lite nedlagd industri extriört eftersom det var ett spännande ljus på eftermiddagen.

Om vädret på söndagen blir OK, gärna en fotorunda i lämplig del av staden. Hornstull kan vara en bra utgångspunkt. Ta med lite belysning, utifall att... Eller om någon har bil, så kan man ju åka iväg en bit. Tar och tittar in här med jämna mellanrum söndag morgon/f.m.

/B

Bilagor

• kvarnen.jpg
    kvarnen.jpg
    58 KB · Visningar: 623
Inte bästa vädret:(

Jag kommer i alla fall att ta en promenad med kameran, startar 12.00 vid ingången till Loopen Marina.

Känns val inte så aktuellt med längre utflykt idag eller vad tycker du Bengt?

/Martin

Martin Gunnarson skrev:
Inte bästa vädret:(

Jag kommer i alla fall att ta en promenad med kameran, startar 12.00 vid ingången till Loopen Marina.

Känns val inte så aktuellt med längre utflykt idag eller vad tycker du Bengt?

/Martin

Tror jag hoppar över fotograferande idag, kan inte komma ifrån att jag tycker det är lite trist med grått och disigt väder :-(

/B

Har precis vaknat. Hinner nog inte till 12 men Jag skall sätta lite fart nu och få i mig lite frukost så dyker jag upp sen.

Martin jag verkar inte ha ditt nr, kan du skicka ett sms eller ringa mig på 0739 93 50 18 så att jag får det?

/Jon

Kör hårt pojkar!

Idag är jag off minst sagt :)

Men Jag var ut en sväng i solen igår...

//Marcus

Bilagor

• arlandaban-0695-40k.jpg
    arlandaban-0695-40k.jpg
    39.7 KB · Visningar: 357
Ja-vad fasen om man skulle klämma till med en tågbild till! Många tåg blev det igår. Får skylla på Janne, det var ju han som börja ;)

Bilagor

• x2000-vxl-besk-2-0669-40k.jpg
    x2000-vxl-besk-2-0669-40k.jpg
    39 KB · Visningar: 227
Ja, Jon och Martin, blev i alla fall en relativt lång prommenad runt stan en grå söndag, tack för trevligt sällskap!

Kanske inga riktiga höjdarbilder, men gillade den där spegelväggen, måste jag besöka någon mer gång!

Och Jon får vara lite snabbare nästa gång den helröda tjejen passerar... ,-)

/B

Bilagor

• spegel.jpg
    spegel.jpg
    52.9 KB · Visningar: 214
Kan inte hjälpa att jag gillar dessa bojar. Har tagit massor av bilder på dem ur samma vinkel och de är alltid lika trevliga...

Bilagor

• dsc_0175mini.jpg
    dsc_0175mini.jpg
    49.8 KB · Visningar: 206
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar