Annons

Fotoramar/ Upphängningsanordningar.

Produkter
(logga in för att koppla)

Henry Fredrikson

Avslutat medlemskap
Skulle vara intressant att få lite tips från erfarna fotografer/utställare på enkla snygga sätt att hänga upp bilder på väggarna tillfälligt.
Jag skulle vilja hitta något smart och samtidigt snyggt sätt att på några ställen i mitt hem ha foto/fotoramar hängande i vilka jag snabbt och enkelt kan byta ut fotona. Jag tänker på storlekar mellan A4 - A2.

Kapaskiva med två distansstavar pålimmade på baksidan för att den ska stå ut lite från väggen. För bättre hållbarhet så finns det även en snygg matt laminering man kan lägga på själva printen. Canvas på kilram är också ett bra sätt att printa/ hänga upp bilder som gör snabb och enkel förändring på en vägg.

// D

Kapaskiva med två distansstavar pålimmade på baksidan för att den ska stå ut lite från väggen. För bättre hållbarhet så finns det även en snygg matt laminering man kan lägga på själva printen. Canvas på kilram är också ett bra sätt att printa/ hänga upp bilder som gör snabb och enkel förändring på en vägg.

// D
Tack för svaret, kilram var det enda jag kände till. Lamineringen Du nämner, har Du något namn på den eller leverantör?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar