Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoram i udda storlek (40x80cm)

Produkter
(logga in för att koppla)

j2^

Aktiv medlem
Råkar någon veta om det finns någon som för ramar i denna udda storlek? (Gallerix/Ikea/Matton kan vi räkna bort).

Jag tycker inte riktigt att jag vill lägga det en ramverkstad vill ha för en custom-ram. :)

Du kan ju alltid försöka med att kolla gamla tavlor på loppisar. Tavlorna är oftast inget att ha, men det kan vara en vettig ram.

Tyvärr behöver jag ett flertal identiska.

Hmm, blir kanske svårt då. Kan du inte göra det själv? Då tänker jag den typen av ram som är lätt att göra, t.ex. en 50x90cm svartmålad plywood-skiva eller liknande. Kanske inte riktigt det du tänkt, men om det passar kan det bli sjukt snyggt :)

Fotoramar

Själv har jag beställt udda mått på fotoramar på Tavelram.se. Det saknas en del verkar det som, fanns mycket mer att välja på förr. Sidan har gjort om sedan jag beställde. Men det funkade bra.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto