Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotopromenad i början av oktober?

Produkter
(logga in för att koppla)

lundt

Medlem
Hej.

Nu har jag fått lite tid över igen och funderade på om vi inte skulle ge oss ut igen och fota lite?

Jag har länge velat göra en promenad ute på Arlanda, vet inte om det skulle kunna vara något som ni är intresserade av? Ge mig feedback!

Finns ju mycket folk där som ska ut och resa och en hel del som kommer från resa med fina möten som bra fototillfällen och en cool arkitektur att fota. Efter avslutad promenad så kanske vi kan ta Arlanda express in till stan för en liten bit mat och lite öl?

Hör av er om ni tycker att det här låter sumpigt (vet inte om det är rätt ord men min 11 åriga dotter säger det "typ" hela tiden:) ) eller om det är en toppen idé.

Mvh
Tommy Lund

Ja, varför inte Arlanda. För mig funkar inte första helgen i oktober, men övriga helger funkar för mig

//anna

Har kollat med Arlanda.

Hej jag har kollat med arlanda och det är guide som gäller om man ska fota där. Kostar 2100:- ex moms/timme för en grupp på ca 20 pers. Någon som tycker att det skulle vara intressant även fast vi skulle behöva lägga ut en dryg hundralapp?

Tommy

jag har själv deltagit som fotograf under en filminspelning på Arlanda, de kollade inte alls konstigt när det kom en 20-tal personer med kameror springande i korridorerna... :)

Jag kan haka på en dag på arlanda och vara med att betala för guiden.
Har dock, preliminärt, bara möjlighet helgen vecka 40, 41 eller 42.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar