Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotoobjekt i Sthlm?
- Trådstartare Rohed
- Start datum
alf109
Aktiv medlem
Ett tips är att ställa bilen och ta dej till slussen, många härligt slitna miljöer där och det gäller att passa på innan det rivs. Ett annat tips är den gamla kolsyrefabriken invid Färgfabriken vid Liljeholmen. Sök på Färgfabriken på eniro för karta. Om du åker till Kolsyrefabriken kan du även ta en sväng runt sjön Trekanten och även gå ned till Vinterviken, fin natur.
Don Ricardo
Aktiv medlem
Rent spontant, söders höjder, gammla stan, djurgården och hammarby sjöstad är det första jag tänker på, om man kan kalla dom smultronställe ?
Don Ricardo
Aktiv medlem
Vid vinterviken har du också byggnader som nyttjades av Alfred Nobel (Nitroglycerin Aktiebolaget).
od_foto
Aktiv medlem
Bor du i Bromma så finns det mycket fin natur runt ikring. T.ex sträcker sig Judarnskogen hela vägen längs tunnelbanan från Åkeshov till Islandstorget och öven ned mot vattnet. Runt själva sjön är det många gångvägar.
Sen har du ju hela området utanför Lövsta sopstation och ända bort till Viksjö. Parkering finns vid badet.
Det är också fint att plåta på Drottningholm, och lätt att parkera.
Inne i stan är ju Söder fint, som nämnts, men också Gamla Stan så klart.
Hagaparken är ett annat fint område för lite parklandskap, rekommenderas i soluppgången nere vid viken, där finns det rätt gott om svan.
Jag har flyttat till Uppsala och ska inte till Stockholm i helgen, men ibland kommer jag ned och plåtar också. Hoppas dock att du hittar någon som vill följa med dig ut!
Sen har du ju hela området utanför Lövsta sopstation och ända bort till Viksjö. Parkering finns vid badet.
Det är också fint att plåta på Drottningholm, och lätt att parkera.
Inne i stan är ju Söder fint, som nämnts, men också Gamla Stan så klart.
Hagaparken är ett annat fint område för lite parklandskap, rekommenderas i soluppgången nere vid viken, där finns det rätt gott om svan.
Jag har flyttat till Uppsala och ska inte till Stockholm i helgen, men ibland kommer jag ned och plåtar också. Hoppas dock att du hittar någon som vill följa med dig ut!
Rohed
Aktiv medlem
Tack för alla förslag!
Ska ta med mig månadskortet från SL och bara åka.
Hagaparken går dock bort då min sambo jobbar i fjärilshuset och jag gjort mycket jobb åt dom (hemsida och foton). Jag är trött på stället. ;-)
Judarn är vi i väldigt ofta då vi inte bor långt borta och är naturmänniskor båda två.
Ska ta med mig månadskortet från SL och bara åka.
Hagaparken går dock bort då min sambo jobbar i fjärilshuset och jag gjort mycket jobb åt dom (hemsida och foton). Jag är trött på stället. ;-)
Judarn är vi i väldigt ofta då vi inte bor långt borta och är naturmänniskor båda två.