Annons

Fotomaraton i Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Oj, vilket drag...
Om man bortser från at tävlingen just går i Borås, vad är bra att känna till första gången man är med på en sådan här tävling?

Några oumbärliga "verktyg"?
Kan man ha en särskild taktik?

5 timmar går fort när man inte riktigt kan knyta tema till potentiella motiv. Detta var första gången för mig men jag kommer definitivt vara med fler gånger. Svårt som attans men kul.

Jag tog bilder på varje tema men man var så fokuserad på själva temat att man ibland glömde bort att ta en bra bild s.a.s

Nåja, hoppas att fler från fotosidan var med i det vackra vädret idag.

Hjälpte till med en uppvisning i första hjälpen med röda korset i Borås idag, vi höll till på Stora torget och det verkade som om det var ett gäng deltagare på fotomaran som var förbi på torget.. kul o se så många fotografer in action :) Såg många kameramärken, modeller o fotografstilar.

/Johan

Jag var med idag, jag och en kompis åkte ända från Göteborg för att vara med.

Var nog tredje gången jag var med i Borås men första gången i den digitala klassen. Jag tyckte att det var roliga teman.

Ett tips till nästa gång är att när man hämtat sina teman så ta sig till ett fik eller liknande och bara sätta sig ner och tänka igenom. Ibland blir resultatet efter tankarna eller så hittar man annat på vägen. Men det har visat sig fungera för mig.

Nu är det bara att vänta en månad och hoppas på det bästa.

Ditt tips kan var afarligt, jag g´jorde så när jag var med och tävlade, man jag satt kvar på Tant Grön med kaffekoppen i högsta hugg i två timmar.
Sen fick man stressa som f*n för att hinna med
:)

Vad hade ni för startnummer?
Jag satt och tog emot era filer i målet.

Mvh

Håkan

tanthanna skrev:
Jag var med idag, jag och en kompis åkte ända från Göteborg för att vara med.

Var nog tredje gången jag var med i Borås men första gången i den digitala klassen. Jag tyckte att det var roliga teman.

Ett tips till nästa gång är att när man hämtat sina teman så ta sig till ett fik eller liknande och bara sätta sig ner och tänka igenom. Ibland blir resultatet efter tankarna eller så hittar man annat på vägen. Men det har visat sig fungera för mig.

Nu är det bara att vänta en månad och hoppas på det bästa.

ANNONS