Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
fotomagazin
- Trådstartare trixy
- Start datum
Gucco
Avslutat medlemskap
Magasin
Jag har prenumererat på ett flertal av dem... och inte ännu funnit en enda fototidning som fyllt mina specifika behov. De flesta tidningar har tyvärr en tendens att använda delar av innehållet till reklam(jag förstår varför), därtill upprepning och test av utrustning som inte är relevant för mig. Jag köper hellre lösnummer av tidningar, som innehåller just det jag behöver för stunden. Tidningskungen brukar ha fina erbjudanden, om du vill testa lite olika tidningar kan det vara en idé att titta där. Även Internet är en utmärkt kunskapsbas att söka i. Förlagen brukar ha en shop, där du kan köpa gamla nummer styckvis och billigare. Om du funderar över hur just du fotograferar, och vad du behöver... slipper du betala för information, som kanske inte är relevant för dig
Jag har prenumererat på ett flertal av dem... och inte ännu funnit en enda fototidning som fyllt mina specifika behov. De flesta tidningar har tyvärr en tendens att använda delar av innehållet till reklam(jag förstår varför), därtill upprepning och test av utrustning som inte är relevant för mig. Jag köper hellre lösnummer av tidningar, som innehåller just det jag behöver för stunden. Tidningskungen brukar ha fina erbjudanden, om du vill testa lite olika tidningar kan det vara en idé att titta där. Även Internet är en utmärkt kunskapsbas att söka i. Förlagen brukar ha en shop, där du kan köpa gamla nummer styckvis och billigare. Om du funderar över hur just du fotograferar, och vad du behöver... slipper du betala för information, som kanske inte är relevant för dig
Rika N
Medlem
nu sitter man här som amatör och nybörjare och vet att det finns en uppsjö av fotomahazin....vilken ska man välja och då kan man sätta kriteriet...ett magazin som en amatör har nytta av då den kan gjärna ta upp tips och trix för amatörfotografen
Hej, vill bara tipsa om Scott Kelbys tre böcker som du säkert kan låna på närmsta bibliotek för att se om det är nåt för dig. Finns säkert bra paketpris för dessa på nätet om man vill köpa sen. Man läser inte från pärm till pärm utan går in och kollar det område man är intresserad av. Han är inte så 'akademisk' av sig - det är mer som att ha en fotokompis med sig som talar om hur man ska göra... tips o tricks alltså.
Lycka till! /Rika