Annons

FOTOMÄSSAN i MALMÖ FotoVideo

Produkter
(logga in för att koppla)

Crelle

Aktiv medlem
FotoVideo Malmö

flytttar ner fotomässan till malmö! De kör samma kampanjer och liknande i butiken i Malmö som de gör på Mässan!

Kram

FotoMässan finns i Malmö!!!

FotoVideo Malmö kör Alternativ mässa idag och på Lördag med samma kampanjer som på "riktiga" Mässan

Vad är det för mässerbjudanden de har. Framgår inte riktigt på deras hemsida vad jag kan se (eller så missar jag det bara...).

Jag vill också veta om det finns några erbjudanden. Jag funderar på att åka till mässan i Älvsjö idag men det är ingen mening om det är samma prser som i affären.

I sthlm hade de bl a 10 procent rabatt på alla sigmaobjektiv, några stativ var nedsatta och någon kompaktkamera. Sen sålde de ju Canonsystemare med samma rabatt som alla gav på Canon, 500 spänn på eos 40d och 50d. Sammantaget inte alls något märkvärdigt tyckte jag.

I sthlm hade de bl a 10 procent rabatt på alla sigmaobjektiv, några stativ var nedsatta och någon kompaktkamera. Sen sålde de ju Canonsystemare med samma rabatt som alla gav på Canon, 500 spänn på eos 40d och 50d. Sammantaget inte alls något märkvärdigt tyckte jag.

Konstigt att de inte gör något bättre än de erbjudanden som redan finns.

Mässpriserna var inte jättebra tycker jag, köpte en canon speelite ex430 och ett gorillapod slr zoom för 2000.
Tack för mig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar