ANNONS
Annons

Fotolabo, erfarenheter?

Produkter
(logga in för att koppla)

Saml

Ny medlem
Hej,

Tänkte skicka iväg några rullar till fotolabo (www.fotolabo.net). Är det någon här som har erfarenheter att dela? Bra/dåligt? Det verkade som ett billigt alternativ åtminstone... Om det är kass, vad rekommenderar ni istället?

Tack på förhand!

/Sam

Välj något annat!

Fotolabo är billigt, men inte vidare värst bra! Har sett bilder framkallade och kopierade därifrån och det var ingen höjdare! Tror att Proprint framkallar och kopierar - kika på deras hemsida! Dom är rejält bra på digital utskrifter. Billigaste är sällan bäst!

Jag har testat Fotolabo och bler rätt besviken. Väntetiden var låååång och bilderna höll tyvärr låg kvalité...
Men billiga var de, de hade ngn drive då jag beställde: 50x75cm för ynka 60kr.

Jag har kört Fotolabo en del på vanliga 10*15-kopior, rena semesterbilder. Jag tycker det funkar ok. Lång leveranstid...tja, jag kan gott vänta en vecka, stör mig inte. Har även gjort ett par större printar, 60*80, och de ser bra ut.
Fördelen är att de kör mot postförskott; du behöver inte lämna ut kreditkortnummer.

Har testat Fotolabo 3 ggr för större kopior och vid samtliga tillfällen hade bilderna hanteringsskador. Själva kopieringen såg dock helt ok ut.

/Johan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar