Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokurser i o kring Sundsvall ?

Produkter
(logga in för att koppla)
ramphot skrev:
Oj!, vad kul! ett Sundsvall gäng!
Här ör en utläning som bor i Sundsvall, själv har jag en D70 med de sigma 18-50, 70-200, SB-800. så om det är någon som vill prov köra dem lite, ni är välkomna. Jag har mörkrum erfarenhet, så man lär sig från varandra.
Kan få vara med?

Självklar Ramon, maila mig!


/Catherine
 
Msn

Kom att tänka på att för er som har msn och vill "prata", så har jag msn på samma mailadress jag uppgav tidigare :)


/Catherine - ser fram emot en träff i Sundsvall
 
-Catherine- skrev:

Jag har fått mail från Johan och Catrin, de har ett bra förslag som jag tycker tål att funderas på. Daneil hade ju också ett erbjudande om att upplåta sin hemmastudio, men huruvida det erbjudandet står kvar vet jag inte.

Självklart står erbjudandet kvar. I princip vilken dag som helst funkar för mig (om det är hos mig), vardagar efter kl18.
 
Hej Alla!

Jag har varit borta hela eftermiddagen, men nu är jag hemma så jag skall sammanfatta alla mail och skicka ut ett svar till er. Det ser ut som om vi blir rätt många :)

Kolla brevlådan er inom kort.


/Catherine
 
Jag oxå ;)

Hej ,

Trevligt se tråden om fotokurser vaknat till liv här :)

Jag anmäler mitt intresse för sammankomst för Sundsvalls fotografer (mailade dig Catherine) .

Än om jag är lite mer glad amatör mot för er proffs här på sidan ;)

Btw. för att anknyta till trådens rubrik så vart det iaf kurs för mig på Medborgar skolan ,börjar på Lördag så ska bli skoj se vad det är o om man kan lära sig teorin bättre nu när man kör system kamera äntligen :)

/ Robert
 
Re: Jag oxå ;)

Zak_ skrev:


Än om jag är lite mer glad amatör mot för er proffs här på sidan ;)




Btw. för att anknyta till trådens rubrik så vart det iaf kurs för mig på Medborgar skolan ,börjar på Lördag så ska bli skoj se vad det är o om man kan lära sig teorin bättre nu när man kör system kamera äntligen :)





Inte är vi proffs allihop här inte, jag är en riktig amatör jag också Robert. Så då får vi slå våra gröna huvuden ilag vi då :)



Jag har också anmält mig till en kurs på medborgareskolan, men har inte hört ngt startdatum ännu ...*snyft*...bara att det var på Lördagar...


/Catherine
 
Låter bra det Catherine , såg dina mail förresten men bara inte hunnit svara om tider o så ...

Kurs på Medborgar skolan säger du ? , är det grund kursen eller ? ... det är den jag anmält mig till och fick ett brev häromdagen att den börjar nu på Lördag , kl. 12 om jag ej minns fel ...

Så kanske får du slå dom en signal och kolla ? , så inte posten tappat bort brevet med kallelsen ... det har ju hänt förr att brev kommit bort :)

/ Robert
 
Njäe, inte grundkursen var det jag anmälde mig till. Det var fortsättningskursen, den med mörkrumstekniken i. Hoppas det blir tillräckligt många som anmäler sig, annars blir det väl ingen *snyftar*....det skulle jag sörja.


Angående mailen, det är inte panik med att svara. Träffen är inte under press serdu *ler*

/Catherine
 
Zak_ skrev:
Gokväll ,

Satt och sökte runt lite o forumet om info om olika utbildningar ... tänkte då kvälls / helg kurser för foto eftersom det är på hobbynivå.

Tänkte nu när jag bytt ifrån en "vanlig" digital till digitalsystem ta o lära mig lite mer teori o så bakom fotandet. Än om finns bra böcker osv. är det ju inte fel att få lära sig i praktiken med nån annan människa o absolut när inte nån i min bekantskaps krets fotar heller så mycket.

Iaf jag har kikat på utbudet här i Sundsvall och tänkte kolla om någon gått / planerar att gå eller hört någon om fotokurserna i Sundvall ?

Jag tänkte då primärt hos folkuniverstet eller medborgarskolan.




Hoppas finns nån sundsvallsbo som har koll på detta eller tips :)

Tack på förhand.

Robert


Hejsan Robert!

Jag har flera gånger anmält mig till fotokurser på folkuniveritetet men det är hela tiden för litet intresse, så kurserna blir inte av!
Trist! =(

Vi får dra ihop ett gäng!
Hör av dig om du får veta något mer.

Mvh Maria
 
Titt under "Intressegrupper & klubbar"

Där hittar ni Gnarps fotografiska sällskap" som består av fotoentusiaster från Sundsvall med omnejd...


/Catherine
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.