Annons

Fotokurs på distans "Fotografi - Visuell kommunikation, 7.5hp"

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!
Funderar på att plugga fotografi på distans.
Hittade en distanskurs "Fotografi - Visuell kommunikation, 7.5hp" i Jönköping. Någon som har erfarenhet av detta?
Bra eller dåligt? Ger det något?

/Emilia
 
Den går för första gången denna terminen. Än så länge har vi hunnit med två "föreläsningar".
Jag tycker än så länge att kursen är bra och givande.
Jag har tidigare läst Digital Bildbehandling som samma team håller i och gillar dom verkligen. Så sök du!

//erik
 
Den suger då urvalet är efter gymnasiebetyg.

Tror att nästan alla är behöriga trots man inte har gymnasiebetyg. Dock var det ju makalöst mpnga söm sökte. Det var den mest populära kursen i höst att söka.
Sök till våren som jag för då är det fler platser.

/Stefan
 
Tror att nästan alla är behöriga trots man inte har gymnasiebetyg. Dock var det ju makalöst mpnga söm sökte. Det var den mest populära kursen i höst att söka.
Sök till våren som jag för då är det fler platser.

/Stefan

Jorå de ska jag nog, men med hp över 400, ger inga fördelar :)
 
Jorå de ska jag nog, men med hp över 400, ger inga fördelar :)

Jag går också den kursen nu och jag har inga gymnasiebetyg att skryta över, bara ett högskoleprov som jag tror hjälpte mig in.
Tycker absolut du ska söka, det var ju ett galet tryck på den kursen i år tydligen.
Som sagt, bara 2 "föreläsningar" än men den passar mig bra.
 
Jorå de ska jag nog, men med hp över 400, ger inga fördelar :)

Vad är problemet? Att det finns de som kommer in utan att ha 400 hp? Eller är det så att du endast vill skryta med att du har så många poäng?

Det är väl bara att acceptera läget och göra som alla andra som inte kom in till den här terminens kurs? Söka till nästa kurs och eventuellt även skriva högskoleprovet.
 
Senast ändrad:
Tycker bara att det borde finnas en gräddfil för överkvalificerade som jag, än att behövas sorteras med alla gymnasium kvalificerade losers...

Om du nu är så duktig som du påstår så borde du veta att det heter gymnasiekvalificerade. Observera stavningen och att det skall skrivas som ett ord!

Nu skall denna "loser" titta på lektion tre i ovan nämnda kurs. Konstigt!? Jag känner mig inte alls som en "loser". Kan det bero på att jag inte har kommit upp i 400 hp än månne tro? :)

Mvh
Mats
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.