Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokurs Jönköping!?

Produkter
(logga in för att koppla)

ryttar

Aktiv medlem
Hej!

I Stockholm anordnas under våren och sommaren en fotokurs. Jag ville naturligtvis vara med om detta, men jag kan/orkar inte pendla från Jönköping. Tänker att Jönköping är en ganska stor stad där det kan finnas intresse för något liknande. Söker ett par erfarna fotografer som vill vara med som ledare/lärare. Även du som tycker detta kan vara ett bra initiativ, svara i detta forum. Jag tänker mig en grundkurs där vi börjar från början med systemkameran som utgångspunkt. Men såklart påverkas denna kurs av ledarnas åsikter och önskemål.

Naturligtvis ska det vara nästintill kostnadsfritt att deltaga. (Lokaler kan kosta någon tia per person och tillfälle. Jag själv är amatör men vill lära mig allt, från grunden. Håller gärna i lokalbestyr och praktiska detaljer kring detta.

Orginalinitiativet finner du på länken nedan och det är något i den stilen jag tänker mig!

http://www.fotosidan.se/doc.htm/2800

Möt sommaren och våren med lärdom tillsammans!

Sedärja!

Redan fyra intresserade, mig inklusive. Nu behöver vi få tag i någon som kan det här med foto! =) Och fortsätt att lägga in intresseanmälan här alla intresserade!

Tja, min bild blev ju photo of the day idag på usefilm :), så jag kan väl lite, men om jag är pedagogisk det vet jag inte :)

/ Marcus

Re: Sedärja!

ryttar skrev:
Redan fyra intresserade, mig inklusive. Nu behöver vi få tag i någon som kan det här med foto! =) Och fortsätt att lägga in intresseanmälan här alla intresserade!

Hasse Lundberg här på fotosidan kör ju studiecirklar i foto - i Jönköping.

Ja, jag läste en folder från nåt sudieförbund...

Men jag tycker att det är lite mycket pengar för en fattig student som jag själv. Har för mig att det kostade runt 1100 - 1300:- Eller så är jag snål! :)

Tanken var mer som på lite frivillg basis från någon snäll eldsjäl. Visst, lärarna / ledarna blir bjudna på fika och behöver inte betala några lokaler såklart!

Senast ändrad:
ANNONS