Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokungen, Priser i butik och på internet.

Produkter
(logga in för att koppla)

Extr3me

Aktiv medlem
Är dom likadana? Det står ingenstans (iallafall vad jag kan hitta) om priserna som dom har på internet är dom samma som i butiken..

Tänkte köpa en del saker därifrån, för enligt prisjakt är dom väldigt billiga på de sakerna som jag ska köpa..

Då undra jag om någon har köpt nått ifrån dom.. Som vet om priserna är desamma.. :D

Är dom likadana? Det står ingenstans (iallafall vad jag kan hitta) om priserna som dom har på internet är dom samma som i butiken..

Tänkte köpa en del saker därifrån, för enligt prisjakt är dom väldigt billiga på de sakerna som jag ska köpa..

Då undra jag om någon har köpt nått ifrån dom.. Som vet om priserna är desamma.. :D

Jag har köpt ett flertal digitalkameror från Fotokungen, i samtliga fall har pris på Internet och i butik varit lika.

/Rolf

Okej, för jag tänkte att på Fotovideo, står det att alla priser som är på internet är samma som i butiken..

Tänkte bara om någon kunde bekräfta det, om det gäller precis Allt i butiken ^^. på internet är dom billiga, men i affären vet jag inte :)

Men om det är det på kameror är det väl på allt ? :p Eller ?

Min email funkar inte, Annars hade jag gjort det..

Okej, men det verkar som om det är samma priser :) Tack så mycket.

de har samma priser på internet som i butiken. Det är väl bara elektronikkedjorna som elgiganten m fl som kör med högre pris i butikerna än på internet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar