Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis

Produkter
(logga in för att koppla)

KerstinW

Ny medlem
Söker någon/några att fotografera tillsammans med i Stockholmstrakten. Jag ska gå digital bildbehandling på distans denna vår och behöver någon att diskutera och ventilera med.

Hej
Det annonseras lite till och från om fotopromenader (mest gatufoto, men ibland lite natur eller annat också) här. Du kan givetvis också föreslå en dag och en plats och lägga ut en egen tråd om det. Glöm inte att ange "stockholm" (om det nu är stockholm det gäller) i ämnesraden, eftersom forumet är rikstäckande, så slipper man öppna en massa trådar i onödan. Det går lite i vågor hur många som hakar på, så får du inte napp direkt, testa igen. Det brukar vara flest som kan dagtid på helgerna

Jag går den distanskurs i digital bildbehandling som Högskolan i Jönköping ger. Egentligen tar den slut nu, men jag ligger efter och lär behöva våren för att slutföra den. Så jag skulle gärna träffas och diskutera, det skulle nog hjälpa mig att slutföra kursen. Föreslå en tid och plats så får vi se om det finns fler som vill diskutera ämnet.

Hej på Er!

Jag är också gärna med!

Gick i våras ut utbildningen GFU på Folkuniversitetet och vill mest hålla igång med fotograferandet. Gärna fotografera svanar, blommor, vattendroppar, inomhus, utomhus, studio, modeller och gärna efter riktlinjer i någon kurs.

~ Elisabeth

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar