Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis
- Trådstartare KerstinW
- Start datum
od_foto
Aktiv medlem
Hej
Det annonseras lite till och från om fotopromenader (mest gatufoto, men ibland lite natur eller annat också) här. Du kan givetvis också föreslå en dag och en plats och lägga ut en egen tråd om det. Glöm inte att ange "stockholm" (om det nu är stockholm det gäller) i ämnesraden, eftersom forumet är rikstäckande, så slipper man öppna en massa trådar i onödan. Det går lite i vågor hur många som hakar på, så får du inte napp direkt, testa igen. Det brukar vara flest som kan dagtid på helgerna
Det annonseras lite till och från om fotopromenader (mest gatufoto, men ibland lite natur eller annat också) här. Du kan givetvis också föreslå en dag och en plats och lägga ut en egen tråd om det. Glöm inte att ange "stockholm" (om det nu är stockholm det gäller) i ämnesraden, eftersom forumet är rikstäckande, så slipper man öppna en massa trådar i onödan. Det går lite i vågor hur många som hakar på, så får du inte napp direkt, testa igen. Det brukar vara flest som kan dagtid på helgerna
UllaSan
Aktiv medlem
Jag går den distanskurs i digital bildbehandling som Högskolan i Jönköping ger. Egentligen tar den slut nu, men jag ligger efter och lär behöva våren för att slutföra den. Så jag skulle gärna träffas och diskutera, det skulle nog hjälpa mig att slutföra kursen. Föreslå en tid och plats så får vi se om det finns fler som vill diskutera ämnet.
Soldyrkare
Aktiv medlem
Hej på Er!
Jag är också gärna med!
Gick i våras ut utbildningen GFU på Folkuniversitetet och vill mest hålla igång med fotograferandet. Gärna fotografera svanar, blommor, vattendroppar, inomhus, utomhus, studio, modeller och gärna efter riktlinjer i någon kurs.
~ Elisabeth
Jag är också gärna med!
Gick i våras ut utbildningen GFU på Folkuniversitetet och vill mest hålla igång med fotograferandet. Gärna fotografera svanar, blommor, vattendroppar, inomhus, utomhus, studio, modeller och gärna efter riktlinjer i någon kurs.
~ Elisabeth