Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Vänersborg/Trollhättan/Uddevalla trakterna

Produkter
(logga in för att koppla)

rosaälvan

Medlem
Hej!

Jag söker efter någon att sticka ut och fota med ibland. Är mest ute i skog och mark och då följer ofta hundarna med. Men besöker gärna andra ställen också! Vore kul att hitta någon likasinnad som bor ganska nära, så man kan hitta på lite spontana utflykter när tid och lust finns. Är verkligen ingen fotoexpert men har ett brinnande intresse för att fota och vill lära mig att bli duktigare.

kram Sophia

Närmast för dig borde väl vara fotoklubben i Vänersborg. Där finns det många duktiga fotografer, har jag förstått.

Men du kanske inte är lockad av föreningar. Då är Foto-Väst ett alternativ, medlemmarna finns lite överallt i västra Sverige. Lite längre ner på Forumlistan hittar du våra egna trådar.

Känner mig inte tillräckligt duktig att vara med i någon fotoklubb, vill mer hitta någon att åka ut och fota med ibland. Men tack för ditt tips.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar