Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Gävle

Produkter
(logga in för att koppla)

magi74

Aktiv medlem
Hej fotovänner!

Jag tänkte kolla läget om det finns några foto-
intresserade i Gävle med omnejd, själv bor jag i Forsbacka utanför Gävle.

Jag plåtar allt och mycket, allt för att lära mej
så mycket som möjligt om det mesta inom foto.

Hör gärna av er...//Mattias

Jag kommer ursprungligen från Sandviken, har flyttat ner till Lund men är hemma över julen.

Om ni hittar på något så skriv gärna så man har möjlighet att haka på!

Tjena Mattias!

Jag bor också i Forsbacka, skottvallen. Kul att de finns flera här krokarna, man har ju sett några kameror som smyger omkring här på bruket men jag känner ingen då jag är relativt nyinflyttad. Vi kanske springer på varandra? / Albin

Här är en till som bor i Forsbacka, visste redan att Albin bor här men det är roligt att det dyker upp fler :)

Det finns redan en tråd med samma namn som den här
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=28299
Där finns det lite FS-folk som bor i Gävletrakten, det har anordnats lite spontana träffar där, men det har varit ganska lugnt ett bra tag nu.
Vi får se om det blir lite mer aktivitet när ljuset kommer och dagarna blir längre.

/Peter

Jag vet...

Tjenare Mats!

Jag vet att det finns ett till forum, men vad jag
kunde se så var det ifrån 2004.
Därför provade jag att öppna ett fräscht forum.

Vad jag kan se så finns det ju bra många likasinnade...vore kul och kanske ordna nå´n träff någon gång.

Ja men sista inlägget i det forumet är från 2 december 2005. Känns ju lite onödigt, svårare att hålla koll på, att ha två forum för samma sak.

abbeman skrev:
Tjena Mattias!

Jag bor också i Forsbacka, skottvallen. Kul att de finns flera här krokarna, man har ju sett några kameror som smyger omkring här på bruket men jag känner ingen då jag är relativt nyinflyttad. Vi kanske springer på varandra? / Albin

Hej Albin!

Jag bor på Kolhusvägen 32...ungefär vid Fundia.
Vore lattjo om vi kunde träffas nå´n gång och fota lite, kanske runt Storsjön. Jag gillar att fota dt mesta.
Funderar just nu faktiskt på att försöka ordna en
egen studio...får se hur det går.

//Mattias :)

Tjenare Peter!

Jag känner igen ditt namn på nå´t sätt...
Nåväl...kanonkul att det finns några fotointresserade så nära.

Du,jag och Albin borde ju enkelt kunna ordna nå´t...naturligtvis är vem som helst i tråden
välkommen att vara med.

//Mattias :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar