Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Susann56

Aktiv medlem
Söker en fotokompis att fota med.Tjej el kille kvittar.Tröttnat på att alltid gå ut själv.Hade varit trevlig att ha en fotovän.
Tveka inte utan kontakta mig:)
Fikakorg och kamera med.
 
Hej Susanne!

Kolla här

Vi är ett glatt gäng, blandat killar/tjejer. Träffas för att plåta och framför allt ha skoj tillsammans. Redan nu i helgen har du chansen att haka på, kolla denna tråden . De flesta av oss är från Helsingborg med omnejd, men alla som vill är självklart välkomna.

/Arne
 
Tack Arne va snällt av dig.Kollar av denna tråden ibland.
Ingen som vill iväg på söndag och fota?
Mvh Susann
 
Jag skulle föreslå att du startar en ny tråd i det forumet jag länkade till i mitt förra inlägg. De flesta i SFS bevakar det forumet och får därför ett mail så fort det händer något där. Det gör ju att chansen för att någon intresserad ser det ökar.

Själv är jag sugen på en fotorunda under helgen, hinner jag med "allt annat" så kanske jag hakar på i alla fall. Vi får se hur det utvecklar sig.

/Arne
 
Det ska jag göra.Är ny här och vet inte riktigt hur det funkar än.Tack för vänligheten.
Mvh Susann
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.