Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotokompis Helsingborg
- Trådstartare Susann56
- Start datum
Arne S
Aktiv medlem
Hej Susanne!
Kolla här
Vi är ett glatt gäng, blandat killar/tjejer. Träffas för att plåta och framför allt ha skoj tillsammans. Redan nu i helgen har du chansen att haka på, kolla denna tråden . De flesta av oss är från Helsingborg med omnejd, men alla som vill är självklart välkomna.
/Arne
Kolla här
Vi är ett glatt gäng, blandat killar/tjejer. Träffas för att plåta och framför allt ha skoj tillsammans. Redan nu i helgen har du chansen att haka på, kolla denna tråden . De flesta av oss är från Helsingborg med omnejd, men alla som vill är självklart välkomna.
/Arne
Arne S
Aktiv medlem
Jag skulle föreslå att du startar en ny tråd i det forumet jag länkade till i mitt förra inlägg. De flesta i SFS bevakar det forumet och får därför ett mail så fort det händer något där. Det gör ju att chansen för att någon intresserad ser det ökar.
Själv är jag sugen på en fotorunda under helgen, hinner jag med "allt annat" så kanske jag hakar på i alla fall. Vi får se hur det utvecklar sig.
/Arne
Själv är jag sugen på en fotorunda under helgen, hinner jag med "allt annat" så kanske jag hakar på i alla fall. Vi får se hur det utvecklar sig.
/Arne
LoveAnna
Medlem
Söker en fotokompis att fota med.Tjej el kille kvittar.Tröttnat på att alltid gå ut själv.Hade varit trevlig att ha en fotovän.
Tveka inte utan kontakta mig
Fikakorg och kamera med.
Hej
Är "annonsen" fortfarande aktuell ? Söker också en fotokompis i Helsingborg