Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
fotoklubb/mörkrum Sthlm
- Trådstartare emma_frid
- Start datum
gazelle
Aktiv medlem
Lidingö fotoklubb
Jag är med i Lidingö fotoklubb. Tyvär har vi inte längre något mörkrum och tyvär har vi inga unga medlemmar. Det verkar som unga fotografer föredrar internet istället för klubbverksamhet vilket är synd (mest för dom själva).
Lidingöfotoklubb träffas sista onsdagen i månaden då vi har en känd fotograf hos oss som visar bilder. Vi tävlar också inom klubben vid varje träff. Vi gör studiebesök samt fotoresor (inom sverige).
Skicka mig din e-postadress så skall jag skicka mer info om klubben.
/göran
Jag är med i Lidingö fotoklubb. Tyvär har vi inte längre något mörkrum och tyvär har vi inga unga medlemmar. Det verkar som unga fotografer föredrar internet istället för klubbverksamhet vilket är synd (mest för dom själva).
Lidingöfotoklubb träffas sista onsdagen i månaden då vi har en känd fotograf hos oss som visar bilder. Vi tävlar också inom klubben vid varje träff. Vi gör studiebesök samt fotoresor (inom sverige).
Skicka mig din e-postadress så skall jag skicka mer info om klubben.
/göran
emma_frid
Ny medlem
Hej Göran!
Vad kul att ni finns! Det verkar ju inte existera så många fotoföreningar i stan. Här kommer min e-mailadress: [email protected]
Mvh // Emma
Vad kul att ni finns! Det verkar ju inte existera så många fotoföreningar i stan. Här kommer min e-mailadress: [email protected]
Mvh // Emma