Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotoklubb/mörkrum Sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)

emma_frid

Ny medlem
Hej!
Jag undrar om det är någon som känner till om det finns några trevliga fotoklubbar (helst med även unga medlemmar) i Stockholm? Eller några övriga föreningar som disponerar ett mörkrum i Stockholmstrakten? Vore jättekul att träffa lite annat fotofolk i stan!

Lidingö fotoklubb

Jag är med i Lidingö fotoklubb. Tyvär har vi inte längre något mörkrum och tyvär har vi inga unga medlemmar. Det verkar som unga fotografer föredrar internet istället för klubbverksamhet vilket är synd (mest för dom själva).

Lidingöfotoklubb träffas sista onsdagen i månaden då vi har en känd fotograf hos oss som visar bilder. Vi tävlar också inom klubben vid varje träff. Vi gör studiebesök samt fotoresor (inom sverige).
Skicka mig din e-postadress så skall jag skicka mer info om klubben.

/göran

Känner dessvärre inte till några fotoklubbar men vi, här på fotosidan, brukar köra lite fotorundor i stan och lite all over.. Bara hänga med så får du träffa oss! :) Alltid kul med nytt folk, speciellt tjejer. ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar