Annons

Fotoklubb i Märsta

Produkter
(logga in för att koppla)

Gimo

Aktiv medlem
Är du fotointresserad?

Vi är några stycken fotointresserade från 17 år och uppåt som har tänkt att starta en fotoklubb här i Märsta.
Vi tror att det skulle vara kul och nyttigt att tillsammans med andra ”fotofantaster” t.ex:

*Ge kritik på varandras bilder
*Göra fotoutflykter
*Prata foto i största allmänhet
*Prata kameror och kameratillbehör
*Gå på utställningar
*Arrangera en egen fotoutställning
*Träffa nya människor

Första mötet kommer att äga rum torsdag den 13/1 – 2005 kl 18.00 på resturang Matsilver i Sigtuna kommunhus på Södergatan 20 i Märsta. Då vi över en kopp kaffe stämmer av intresset för en lokal fotoklubb och diskuterar upplägg för en sådan. Ta gärna med era vänner och anhöriga som gillar att fotografera.

Skicka ett svar på detta mail senast 12/1 – 2005 om du är intresserad av att komma på vårat första möte så att vi har koll på hur många som har tänkt att dyka upp.


Med vänliga hälsningar // Max Bergvall, Anders Hall och Jeanette Sundin
 
Hej!
Hur har det gått med fotoklubben i märsta? finns ni kvar? Jag är märsta bo själv, och tycker att det skulle vara kul att träffa lite andra fotografiintresserade.
 
Jo, då det har gått bra.
Vi är 15 medlemmar, några är lite inaktiva.
Vi har haft kanske 10 träffar, och vi har haft jättekul tillsammans :)
I helgen ska vi faktistk ha en träff. Vi ska iväg till Stockholm och fota lite gatufoto.
Lördag den 14/5 kl 12:00 vid den här ringen på T-centralen ska vi träffas. Vi som åker pendeltåg ses utanför spärrarna vid Märsta station kl 11:19.
Du är varmt välkommen att komma Fredrik!



// Max
 
Jättekul! Jag skall definitivt försöka komma på lördag. Jag är lite uppbokad, men det borde gå att fixa!
Hoppas vi ses på Lördag!
/Fredrik
 
Okej, du ser nog oss. Några typer med stora fotoväskor på ryggen. Hoppas vi ses.


// Max
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.