Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotohelg i malmö?

Produkter
(logga in för att koppla)

P.Andersson

Medlem
Hej alla fotointresserade!

Jag undrar om det finns intresse av att spendera en weekend i malmö, där vi fotgraferar och byter
tips och ideer med varandra.

Tar gärna emot förslag på olika teman som vi kan ha, logi ordnar vi till ett bra pris på mitt Hotell.
Om intresse finnes vänligen meddela, så återkommer jag med förslag på arrangemanget ( datum tid m.m.)

Med vänlig hälsning

Per Andersson.
 
Låter kul.

Vi skulle kunna ha "Då & Nu". Då Malmö gått från industristad till teknologistad, hade det kanske varit kul.

Två bilder, en som speglar hur det var och en hur det är. Endast nytagna bilder, så man får leta upp något som inte blivit rivet ännu.

Andra ideér?

Förslag på datum?
 

Bilagor

  • bridge400p.jpg
    bridge400p.jpg
    40.7 KB · Visningar: 273
Bra initiativ Per!

Kan jag vara intresserad av, vore kul att fota något annat än Stockholm. Gammalt och nytt låter bra, kanske går att köra lite gatufoto också.

/Martin
 
Martin Gunnarson skrev:
Bra initiativ Per!

Kan jag vara intresserad av, vore kul att fota något annat än Stockholm. Gammalt och nytt låter bra, kanske går att köra lite gatufoto också.

/Martin

Trevligt att du är intresserad!
kollar nu om vi kan bli några stycken, så kan vi hitta på något roligt i Sveriges nya huvudstad (eller?)

Ha det bra så höres vi åter/Per Andersson
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.