Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografiska tips Gotland!

Produkter
(logga in för att koppla)
Under tiden hoppar jag till en annan bild som kom till i väntan på färjan hem..

Bilagor

• 9558-jon-i-luften-40k.jpg
    9558-jon-i-luften-40k.jpg
    35.6 KB · Visningar: 148
Jo men så var det iaf! Så där om alla kollar hit nu så... Stänger du munnen där så ser det inte så fånigt ut när du skelar med ögonen..

Bilagor

• 191-kor-40k.jpg
    191-kor-40k.jpg
    38.8 KB · Visningar: 142
Helt slut!

Här har vi en fotograf som är helt slut efter en dags fotograferande på Gotland. Eller kan det vara avsaknaden av avgaser i kombination med Fidel Castro...

Bilagor

• _dsc0003_w2.jpg
    _dsc0003_w2.jpg
    26.8 KB · Visningar: 186
Jo,jo Fidel är fina grejer! Här är andra fina grejer..

Bilagor

• 896-blixt-i-hand-besk-40k.jpg
    896-blixt-i-hand-besk-40k.jpg
    37.5 KB · Visningar: 180
(O)skarpt läge...

Jag har försökt fånga den hyperaktivitet som brukar infinna sig hos dom flesta fotografer när ljuset börjar försvinna. :)

Det finns inget som slår känslan av att åka hem när mörkret infallit med fyllda minneskort, tomma batterier och förhoppningen om att man lyckats få en riktig bra bild.

Micke

Bilagor

• _dsc0296w2.jpg
    _dsc0296w2.jpg
    33.9 KB · Visningar: 160
Raukologi

Äntligen fick man se dessa skulpturer på när håll. Jag har åkt Gotland Runt 5 gånger men alldrig haft tid till att stanna....

Bilagor

• _dsc0289_ps_w_small.jpg
    _dsc0289_ps_w_small.jpg
    38.8 KB · Visningar: 160
... då får man lägga benen på ryggen och springa bort längs en av de många små vägarna på ön.

Bilagor

• dsc_3835mini.jpg
    dsc_3835mini.jpg
    69.3 KB · Visningar: 156
ANNONS