Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotografiska igen! - onsdag 3/11 kl 18.30
- Trådstartare leoni72
- Start datum
J0£L
Aktiv medlem
Tack för ikväll allihopa, det var trevligt att strosa runt en sväng på fotografiska. Mitt bildseende var inte på topp ikväll och följaktligen tog jag bara en bild inne på fotografiska som jag blev något sånär nöjd med. Men jag passar på att bjuda på en bild jag tog på väg TILL Fotografiska .
Bilagor
quarc
Aktiv medlem
Tack för ikväll allihopa, det var trevligt att strosa runt en sväng på fotografiska. Mitt bildseende var inte på topp ikväll och följaktligen tog jag bara en bild inne på fotografiska som jag blev något sånär nöjd med. Men jag passar på att bjuda på en bild jag tog på väg TILL Fotografiska .
Snygga bilder. Jag hade inte fattat man bara skulle lägga upp bilder man var nöjd med
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Tackar också för trevligt initiativ och för bilder åt oss som lämnade kameran hemma idag
leoni72
Aktiv medlem
Tack alla för en ypperligt trevlig kväll. Massa spännande foton o härligt sällskap.
Peter...kul med din dokumentation. Jag ska aldrig glömma kameran mer! Oavsett vad Jon säger!
Joel...härligt med andra inspirerande bilder. Myckte snyggt!
Mackan o Martin hoppas ni fick en fortsatt trevlig kväll. Kanske nästa gång eller snart iaf blir besöket mer komplett! Vi längtar nog alla dit!
På återseende och återbesök!
/Tina
Peter...kul med din dokumentation. Jag ska aldrig glömma kameran mer! Oavsett vad Jon säger!
Joel...härligt med andra inspirerande bilder. Myckte snyggt!
Mackan o Martin hoppas ni fick en fortsatt trevlig kväll. Kanske nästa gång eller snart iaf blir besöket mer komplett! Vi längtar nog alla dit!
På återseende och återbesök!
/Tina
Per Spektiv
Aktiv medlem
Tack för igår!
Hade inte heller någon kamera med mig. Lägger upp bilder i tråden för förra veckans MFS promenad i stället.
Per-Erik
Hade inte heller någon kamera med mig. Lägger upp bilder i tråden för förra veckans MFS promenad i stället.
Per-Erik