Annons

Fotografisk studiecirkel, växjö med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har en Nikon D70 och InterFit studio blixt paket och bakgrundstativ set. Jag vill bara lära hur jag kan använder det bäst :) Jag ta "studio" bilder nu för min svarföråldra's hemsida (bara produkt bilder) men jag tror det finns "room for improvement" :)

jag hoppas det gå bra. Jag har också anmälde :) Hur många är vi nu?

mvh
ami
 
Tjena! Tänkte anmäla mig till detta men jag bor ju egentligen i Söderhamn.Men har flickvän här och söker arbete..Men kan jag skriva min flickväns adress? Och kommer det en faktura några dagar efter man är anmäld eller får man det när man kommer dit?
 
Nåååå hur många är vi, hur många skall vi ragga tag i innan vi kan börja... Börjar ju bli lite sugen på detta nu ...

/johan
 
denna kurs verkde ju kul
man kanske kan ta något ifrån det och dela upp det på flera kortare lektioner istället för en hel helg.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=67457

...men det krävs ju en duktig fotograf/handledare, studio och modell
Men det går nog att fixa :)

Jag tror att vi är 6-7 stycken anmälda, och några till som är sugna på att vara med om de får veta lite mer om vad vi ska göra och när det är.
 
Hej räknade lite på det, verkar typ var 10-11 st nu om ingen ljuger =)

Har fått min D80 nu så vill ju komma igång.

/johan
 
Inget svar från studeifrämjandet än?

annars får vi väl hitta på något själva... vore ju tråkigt om det inte blir något.
 
jag fick samma epost

"Det har bara kommit in 6 st anmälningar, och vi måste komma upp i 10 för att projektet ska gå plus/minus 0 kr. (Fotostudio och ledare går loss på ca 12000 kr för 10 kursdagar) Säg till kamrater som fotar att de ska hänga på, spread the word! /Jonas"
 
Det finns många medlemmar på fotosidan som har växjö som stad i sin presentation.
131 st närmare bestämt http://www.fotosidan.se/member/list...untry=&postaloffice=v%E4xj%F6&_order=lastname

Jag tror att det kan vara flera av dem som är intresserade av att vara med på en fotokurs, men att många av dem inte direkt kollar något i forumet, och därför inte vet om att denna kursen finns. Det var därför jag själv missade den tidigare kursen när den gick, eftersom jag inte visste att den fanns.
Så ett sätt att skaffa fler intresserade vore ju att skicka mail med en kort beskrivning och länk till denna tråd, till alla dessa... men jag vet inte om man får göra så eller om det blir klassat som spam eller nåt.

Många medlemmar har inte fyllt i någon stad utan endast vilket län de bor i, så vill man nå ännu fler människor så kan man maila till dem som bor i kronobergs län...men då blir det 859 st, och det är nog lite för många om vi bara har 4-5 platser lediga. ;)
 
Ett tips är väl att starta en helt ny tråd med efterlysning och anmälningar till kursen. Att spinna vidare i denna gamla tråd är nog ingen bra idé då det kan vara svårt att få en bra överblick på det hela.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.