Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografisk studiecirkel, växjö med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)
Ni får mer än gärna sprida vidare att vi behöver en till person förresten. Känns trist att pruta på labbet och så...en till fotointresserad så löser det sig även ekonomiskt. Leta leta!
 
Idag kom inbetalningskortet!

Jag har inte läst hela tråden, men om jag förstått allt rätt ska vi vara på Kungsmadskolan, stämmer det? Det var ju ett par år sedna man gick där så det kan bli kul...

Ser fram emot det här!
 
Har någon ringt till er ännu? Ingen har ringt till mig än iaf... Ska vi vara på Kungsmadskolan eller hur blir det? Och var där i så fall?
 
Ingen som ringt här heller... vet ju vart kungsmad ligger o så men inte mycket mer.. ja ja, det blir nog bra!
Är det nån som behöver hjälp med att hitta så är det bara att höra av sig så löser vi det.

Ha det!
Rock on///JL
 
slutar min föreläsning 17.00... men kan mötas på stan lite innan. Måste få mig lite käk innan jag dra dit dock...

Mitt nummer är 0731804622

Daniel
 
Hösten?

Hej!
Är det någon som vet hur det kommer bli under hösten eller hur det ser ut över sommaren när det gäller studiecirkel i foto här i Växjö? Är väldigt intresserad, men har inte haft någon möjlighet förrens nu tyvärr...

/Sara
 
Ja vi har väl nästan hälften av gångerna kvar. Borde väl egentligen inte vara något hinder att medverka även om du inte var med från start. Hur det blir med anmälningsavgift kan inte jag svara på.

Vi övar oss på att ljussätta på olika sätt och det är egentligen inte så att du har missat en massa viktiga moment om du går med nu. Snarare så att övning ger färdighet.
 
nån som har förslag inför måndag på vad vi kan göra? Om inte så har jag en bra fotoskrivare och kan skaffa blanka vykort att printa på så om alla tar med sig lite balla påskprylar kan vi foto lite påskkort.
Suggestions?
 
Jag räknade hur många gånger vi har varit på kursen och kom fram till att det bara har varit 6 sammankomster, skulle det inte vara tio?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.