Annons

Fotografera en dag i Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Det kan hända att deadlinen kommer att tidigareläggas. VI håller på att undersöka om det vore möjligt att få klart boken till jul, och isåfall kommer vi att behöva få in alla bilder senast tisdagen den 15 november. Isåfall kommer vi att informera om det via vår Facebooksida, nyhetsmail och websidan.

Adam
initiativtagare till Elva-elva-elva

Skulle vara trevligare med den långa deadlinen, åtminstone för oss som fotar analogt och behöver en längre produktionstid.
Fyra dagar är i lite kortaste laget, tycker jag.

Anmäld, batterierna i laddaren, nu återstår bara att bestämma sig för vad och var man skall plåta! DMI lovar strålande solsken!

Verkar kul!

Jag har faktiskt anmält mig. Verkar roligt och det är ju helt klart värt en chans! Men jag fattade inte riktigt.. ska alla gå ut på egen hand och bara fotografera själva eller kommer folk plåta i grupp typ?

=)

Jag har faktiskt anmält mig. Verkar roligt och det är ju helt klart värt en chans! Men jag fattade inte riktigt.. ska alla gå ut på egen hand och bara fotografera själva eller kommer folk plåta i grupp typ?

=)

Man får göra som man vill! :)
En del har bokat in grejer att plåta imorgon, och andra kommer att plåta planlöst. Och det finns säkert de som kommer gå i grupp.

Missa inte gruppfotografering och pressträff imorgon kl 12 på Gustav Adolfs Torg! :)

Adam Haglund
fotograf på Apelöga AB och intiativtagare för Elva-elva-elva
www.apeloga.se

Hmm

Man får göra som man vill! :)
En del har bokat in grejer att plåta imorgon, och andra kommer att plåta planlöst. Och det finns säkert de som kommer gå i grupp.

Missa inte gruppfotografering och pressträff imorgon kl 12 på Gustav Adolfs Torg! :)

Adam Haglund
fotograf på Apelöga AB och intiativtagare för Elva-elva-elva
www.apeloga.se

Okej. Jag är bara lite mesig av mig. Inte så glad för att bara dra iväg sådär när man inte känner nån alls. Vad händer om man inte dyker upp? Fan jag vill ut och fota mer men jag är sjukt mesig och gillar inte att göra sånt själv... Hjälp!?

Okej. Jag är bara lite mesig av mig. Inte så glad för att bara dra iväg sådär när man inte känner nån alls. Vad händer om man inte dyker upp? Fan jag vill ut och fota mer men jag är sjukt mesig och gillar inte att göra sånt själv... Hjälp!?

Alltså, själva eventet pågår hela dagen. Man får plåta vad man vill när man vill, så länge det är i Malmö och under det här dygnet.
Grejen på GA Torg är mest en kul grej, som man kan dyka upp på om man vill. Man kan alltså delta i projektet utan att vara med på träffen kl 12. :)

Kolla in www.elva-elva-elva.se för mer info!

Adam

......

Alltså, själva eventet pågår hela dagen. Man får plåta vad man vill när man vill, så länge det är i Malmö och under det här dygnet.
Grejen på GA Torg är mest en kul grej, som man kan dyka upp på om man vill. Man kan alltså delta i projektet utan att vara med på träffen kl 12. :)

Kolla in www.elva-elva-elva.se för mer info!

Adam

Hade varit kul men jag hatar att sticka ut själv med kameran tyvärr... Tycker inte det är kul att dra runt själv... Hade gärna gjort det i sällskap... Lycka till iaf :)

=)

Jag vågade mig ut ändå till slut. Hittade dock ingen fotokompis att gå med. :) men har fått nån bra bilder än så länge... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar