Annons

Fotografer i Sollentuna-området?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag ha rensat rejält bland senare inlägg i den här tråden, som urartat till trams. Om någon vettigt inlägg råkade försvinna i städningen så skriv igen.

Ni två som skrivit de senaste sidorna med "chattiga inlägg" får i hemläxa att läsa igenom Fotosidans forumregler innan ni skriver något igen.
 
Då var det dags igen då. ^^

Så... ska vi vara lite seriösa nu kanske? Tycker det är en bra idé.

Hur ser kommande vecka ut för folk?
 
Inte det heller, tydligen... ^__^

Känns återigen som att jag mest sitter och slänger ut förslag i cyberrymden som ingen hugger på, så...

Den som vill hitta på något och styra upp något får gärna säga till.
 
Jag gör ett sista tappert nu

Söndag, 20/5, mötas upp vid Flasses (Grillen vid centrumparkeringen i Sollentuna) runt 12-draget, så tar vi och hittar på nånting?

Antingen käkar vi lunch och pratar Canon L-objektiv som vanliga nördar, eller så går vi ut och fotar något. Möjligheterna är oändliga! =)

Jag nås lättast via msn: [email protected]
 
Man får jättegärna närvara som Nikonist den dagen det faktiskt blir av att vi träffas. :)

Vet inte när det kan tänkas bli dock, har varit ganska lugnt här sen vi fick oss en åthutning av Christer... ;)
 
Oj då va trevligt jag bor i husby skulle vara gätte kull att hacka på med är. Såg att det var försent:( men ni kanske kommer göra en till sådan träff ??
 
Senast ändrad:
Såklart man får. =)

Egentligen har vi bara haft en riktig 'träff', och det var för drygt ett år sedan... *s*

Välkommen i gänget, får man väl säga =)
 
Det lutar åt att jag med en bekant från södra sidan skall göra en kvälls/nattfotografering på torsdag inne i stan...

Om någon är intresserad av att följa med, skriv gärna en rad =)
 
Okej... är det dags att be Admin ta bort tråden eller?

Tre veckor sen senaste posten, som också gjordes av mig. ^^
 
Det var ett fantastisk ljus i solnedgången nyss, stadshus mm sett från slussen.

Var tar man bra skymningsbilder i Sollentuna? Edsbergs slott har jag tröttnat på och dessutom erbjuder bara medljusbilder.
 
Utflykt till Söderfors

Jag planerar att åka till det övergivna bostadsområdet Hästhagen i Söderfors (norra Uppland) en dag nästa vecka. Dagen inte bestämd. Jag startar ifrån Sollentuna.

Jag började det hela på "Det glömda rummet" under huvudrubriken "Annat" så vi fortsätter där.
 
Re: Utflykt till Söderfors

L-G skrev:
Jag planerar att åka till det övergivna bostadsområdet Hästhagen i Söderfors (norra Uppland) en dag nästa vecka. Dagen inte bestämd. Jag startar ifrån Sollentuna.

Jag började det hela på "Det glömda rummet" under huvudrubriken "Annat" så vi fortsätter där.

Nästa vecka är inte bra för min del, är bara ledig onsdag och torsdag, och då sover jag hela dagarna. :p
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.