Annons

Fotografer i Sollentuna-området?

Produkter
(logga in för att koppla)
Galdr skrev:
Regn innebär moln, vilket innebär halvdassigt ljus... Jobbigt eftersom jag inte har annat än den interna blixten till kameran. :/
Stativ?

od_foto skrev:
Var ligger det här området? Jag kommer delvis att vara i Uppsala under dagen, men kan tänka mig att ansluta. Vilken källare, där vill man inte gå ensam ens med kameran! :p

Hästhagen ligger i Söderfors.
Vilken del av dig kommer att vara i Uppsala? ;)
Källarna är det bästa av allt!
 
Delvis = del av dagen. Letar lägenhet och kan behöva gå på visning beroende på vilka svar jag får om en som jag sett i morgon, fred. Så jag återkommer under morgondagen med lite mer exakta besked.
 
Stativ är en lösning, självklart, men jag föredrar ju handhållet.

Kan dock vara så att jag köper ny kamera under fre/lör, då kommer jag med stor sannolikhet åka med för att testa nyförvärvet. :)
 
SMHI:s prognos för söndagen visar nu halvklart.

Det verkar svårt att fylla en bil med Sollentunabor så jag prövar i tråden "Övergivna hus, fabriker mm " i forumet "Resor och resmål" (huvudrubrik "Annat") här på Fotosidan. Vi kan väl fortsätta "brevväxlingen" där.
 
Galdr skrev:
Stativ är en lösning, självklart, men jag föredrar ju handhållet.

Kan dock vara så att jag köper ny kamera under fre/lör, då kommer jag med stor sannolikhet åka med för att testa nyförvärvet. :)

Jag tror det blir knepigt utan stativ i Hästhagen, åtminstone inomhus.
 
L-G skrev:
SMHI:s prognos för söndagen visar nu halvklart.

Det verkar svårt att fylla en bil med Sollentunabor så jag prövar i tråden "Övergivna hus, fabriker mm " i forumet "Resor och resmål" (huvudrubrik "Annat") här på Fotosidan. Vi kan väl fortsätta "brevväxlingen" där.

Tror i och för sig att det är fler som har "Fotokompis" som bevakad tråd...
 
Ny på fotosidan och läser runt här lite.
Bor själv i Solna och visst vore det kul att träffa lite folk med samma intressen som bor i närheten.
Är själv _amatör_ och har ägt min kamera mindre än en månad, så har mycket att lära...

Med andra ord - händer det något är det bara att hojta till!
 
worship skrev:
Ny på fotosidan och läser runt här lite.
Bor själv i Solna och visst vore det kul att träffa lite folk med samma intressen som bor i närheten.
Är själv _amatör_ och har ägt min kamera mindre än en månad, så har mycket att lära...

Med andra ord - händer det något är det bara att hojta till!

Välkommen till Fotosidan då, och grattis till ditt kameraköp =)

Den här tråden brukar variera ganska kraftigt i aktivitet; vi har väl egentligen lyckats styra upp någon ordentlig träff än, tyvärr.

Vet att det är flera än mig som gör så, men jag brukar pipa iväg och plåta lite på egen hand alltsom oftast i närområdet.

Om du använder ICQ eller MSN så kan vi ju byta information med varandra för snabbare kontakt vid spontana idéer. :)
 
är det fortfarande aktuellt?

Hej, jag bor i sollentuna utanför rotebro. Träffas ni fortfarande och fotograferar så är jag högst intresserad av att följa med.

/Mattias
 
Oj, folk lever!

Ärligt talat, det är så sällan folk skriver i denna tråden att jag sällan kollar den...

Ni kan dock adda mig på MSN: [email protected], eller ICQ: 25884347 så kan man prata där.

Aktiviteten har nog legat med konstgjord andning sedan... första och sista gången vi gjorde något, är jag rädd.
 
Jag vill också!!!!!!!
Har tvekat mellan Sumpans fotoklubb och Uppsala Fotosällskap men Sollentuna är ju närmare.
 
nästa vecka är påsklov och ledigt =)

jag har en del fotopolare i min ålder som dessutom är sollentunabor.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.