Annons

Fotografer i Sollentuna-området?

Produkter
(logga in för att koppla)

Galdr

Aktiv medlem
Är nyligen tillbakaflyttad till min gamla hemort efter en session i Märsta, där en kille tog initativet och kontaktade folk för fototräffar, och det hela mynnade ut i en klubbliknande organistation.

Tänkte att, jag lär ju inte vara den enda i Sollentuna (med närområde) som fotograferar, så det vore kul att få kontakt med några, om inte annat så är det ju trevligt med sällskap på sina utflykter. =)

Hur ser intresset ut för en sådan liten grupp, tro?



// Mathias Arvidsson
 
Bor i Väsby, inte så långt bort med andra ord och hänger gärna på i mån av tid (om man nu platsar eftersom man råkar bo i en annan kommun ;)
 
Självklart platsar man även om man bor i Väsby... Fast, det är ju inte lika mycket status, förstås. ;)
 
Ska ni ta med folk från Väsby så känns det nästan som att jag kan platsa också. Jag har ett förflutet i Tureberg, pendlar genom Sollentuna varje dag, men bor på täbysidan av kommungränsen numera.

Visserligen är jag numera mest under vattnet och fotar, man jag är gärna med om ni hittar på något på land också om jag får...
 
Du är nog mer än välkommen, iaf vad mig beträffar.

Dessutom kanske vi andra kan få vidga våra vyer till MuH istället för MöH. ;)
 
Fototräff

detta kommer i senaste laget, jag vet, men jag och Kim hade tänkt träffas ikväll och gå en sväng nånstans...

Vi vet inte var, och vi vet inte exakt när, men ni är välkomna att hänga med. =)
 
Inser att jag kommer in i tråden i senaste laget men hoppas på flera träffar. Även om jag bor i solna så har jag flickvänen i häggvik så jag är ganska ofta i området av förklariga skäll.
 
En flickvän är inget skäl. :p

Självklart är du välkommen att följa med på eventuella framtida träffar. :)
 
Jag är snabb med "Fotografimobilen" från Jakan till Sollentuna. E18 - Hjulstakorset - Akalla - Sollentuna. Platsar man?
 
Det tror jag nog går för sig. =)

Mailade admin idag och bad om att få ett 'eget' forum för oss "Sollentunafotografer", får se hur responsen blir på det.


Har du inbyggd studio i din Fotomobil? Det är en bra idé, åtminstone om du har en van... :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.