Annons

Fotografer i Linköping

Produkter
(logga in för att koppla)

Sommer

Aktiv medlem
Tjena

Nu kanske det redan finns ett gäng som har slagit sig ihop i Linköping vad vet jag.

Men det jag söker är 1 eller flera som kan vara intresserade av att åka till intressanta ställen som ödehus, gamla nedlagda farbriker, medeltida kyrkor eller annat av intresse för att fota våra minneskort fulla. Gäller iofs att hitta dom platserna också. Med en bil och delning på bensinpengar så kommer vi nog en bit.

Intresserad någon?
 
Men om alla har icq eller msn så kan vi nog lätt få kontakt och bestämma nått. Jag jobbar heltid som fotograf om dagarna så då kan jag inte. Men helgerna brukar vara fria.

Jag har dock *host* varken körkort eller bil. ;)
 
Sommer skrev:
Men om alla har icq eller msn så kan vi nog lätt få kontakt och bestämma nått. Jag jobbar heltid som fotograf om dagarna så då kan jag inte. Men helgerna brukar vara fria.

Jag har dock *host* varken körkort eller bil. ;)

Bil har jag med. Min tjej står som ledare fär gruppen Fredric visar och jag är även ordförande i linköpings fotoklubb, så folk finns det allt ;) Min msn är [email protected] (maila dock inte dit) och icq 7019575
 
hej

Jag är mycket intresserad av detta. Har för tillfället ingen egen bil men kan stå för fikat.

Mycket intresserad.
bra ide

Mvh fredrik
 
Re: hej

FILM) (blueman skrev:
Jag är mycket intresserad av detta. Har för tillfället ingen egen bil men kan stå för fikat.

Mycket intresserad.
bra ide

Mvh fredrik


Det är helt ok så länge du fixar något mera än kaffe för det dricker jag inte. ;)
 
vad önskas ...har allt mannen ..choklad, mjölk, läsk, öl, välling ...=)

som sagt .. skulle vara suveränt..kul gemenskap , lärdom och nya motiv...

mvh fredrik
 
Åhh.. varm choklad är ju inte så dumt. Men när det blir varmt så vill jag nog ha en kall öl. ;)

Hmm. funderade lite på hur man lättast ska knyta ihop kontakterna till denna grej. Går det att skapa "chatrum" nånstans måntro?
 
ung fotointresserad kille

jag skulle mucket gärna vilja vara med o "komma igång" med fotandet lite mera på allvar, se och lära från mer erfarna fotografer än mig(vilket jag tycker alla är)... har precis köpt mig en ny kamera som jag vill komma igång med!!
 
Ja skulle kunna vara kul....

Kul ide skulle kunna vara roligt bor i linköping och har både körkort och bil så...

Vi hörs

Mvh Daniel Schullström/Turbomannen här på fotosidan.
 
Jag är nog inte bang för en tur om det passar någon dag!
Bor dock i Norrk, men har bil så jag kan ta mig till Link om det vankas bra fotografering!

Mvh
Björn Karlstöm
 
ser kul ut, dock har jag tusen andra saker som tar tid så jag vet inte hur mycket jag skulle kunna nävara!
Men man kanske skulle ansöka om medlemskap ändå ;)

Mvh
 
Medlemskapet (i FILM alltså) är helt utan förpliktelser...så det är bara att 'hugga till'
:)
 
Brukar ta endel turer själv till olika ödeställen(ej lagt ut bilder och jobbar på hemsidan den ser hemsk ut), men har aldrig vågat ta kontakt med andra som fotar, skulle vara kul att ta del av andras tankar/kunnande. Bor mitt i mellan Norrköping/Linköping.
Men just nu känns det svårt, var ute en sväng i helgen med snö upp till knäna...

MVH Maria
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.