Annons

Fotograf för projekt

Produkter
(logga in för att koppla)

mange_e

Ny medlem
Tjenare

Jag är ny här, och vet väl kanske inte exakt vart jag ska vända mig för att hitta det jag söker

Jag håller precis på att starta upp mitt eget företag o letar därför efter en fotograf som kan hjälpa mig under uppbyggnadsfasen med att åka ut och filma/ta kort på de verksamheter vi hjälper (Blir antagligen först och främst i södra Sverige, Blekinge/Växjö/Kalmar), för nån dags jobb.

Det krävs inte att det är något proffs, bara att han/hon vet vad de håller på med. Det är tänkt att filmen redigeras och skickas vidare till en animerare för slutförandet sedan ändå (sålänge inte fotografen i fråga kan göra det själv)

Jag har försökt höra med högskolor och universitet efter någon form av "student som gillar fotografering" , men det har inte gett någon större lycka
Kanske finns det folk här som är direkt intresserade? eller vet vart jag kan vända mig?

Tack på förhand,
Magnus
 
Mer...

Skulle tro att du får lite fler svar om du nämner lite vad det är för verksamheter du vill ha bild/film på.
 
Du kan lägga in din fråga som annons här på Fotosidan … Det finns en kategori som heter "jobb finnes" och det betyder inte att det måste vara betalda jobb … så jag tror din förfrågan platsar.

/jonas
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.