Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotofestivalen Stockholm, Lördag

Produkter
(logga in för att koppla)

granden-

Aktiv medlem
Hej

Jag antar att många härifrån ska till fotofestivalen i kungsträdgården nu på lördag. Men fortfarande inte sett någon tråd angående det här. Så tänkte då ta och fixa en.

Vi kanske kan köra en träff innan maran kör igång tänkte jag, börjar ju klockan tio.

Själv hade jag tänkt vara inne vid kungsträdgården till strax innan nio. Mest för att kolla närområdet och så. Kanske fota lite där också :D

Så finns det något intresse för detta?

Tjena, Andreas

Jag misstänkter att vi hinner se nog av Kungsan under helgen så jag siktar på att vara där senast kvart över nio.

Invägningen var väl 9.30 så jag täntke powernappa så länge som möjligt.

Förslag på plats?

/Jimmy

Hade varit kul, satt precis och kollade igenom bilagan till stockholm city. Men tyvärr ska jag bort på bröllop hela helgen, hur bra tajming är det på den :(

Ni får fota lite vad som händer så kan jag sitta och drömma mig tillbaka...

Mvh
Henrik

jido skrev:
Tjena, Andreas

Jag misstänkter att vi hinner se nog av Kungsan under helgen så jag siktar på att vara där senast kvart över nio.

Invägningen var väl 9.30 så jag täntke powernappa så länge som möjligt.

Förslag på plats?

/Jimmy

Det är visserligen sant, men jag måste krångla med kontantbetalning så tänkte vara där tidigare. Men ficksvar nu att det räckte med typ 5 minuter innan. Men ska vi kvart över nio da. Och plats, hmm ska vi säga utanför Max. (Enda stället jag kan komma på som ligger vid kungsan och jag vet vart) :D

Det var väl inte så mycket som kunde sjunka på mina bilder, men det sjönk ändå :p

Kommer ju ändå upp på fotofestivalens hemsida sen så då orkade jag inte bry mig.

Tar och kollar in dina 6 nu da och resten sen när arrangören tar och publicerar dem hehe

"Bottenkänning och fortfarande på väg neråt"?
- Nä, så illa är det inte. Du har flera helt ok bilder och några som jag gillar skarpt, t.ex. "Stress".

Förresten: Det vore kul om våra två följefotografer lade ut några bilder här i tråden också.

Det var några bilder jag var nöjd med själv bland annat stress.

Men dina bilder höll ju klart högre kvalite rakt igenom.

Det här med att fota efter teman så här var ändå ganska roligt tycker jag, till skillnad mot när man är ute annars och fotar vad världen har att bjuda på för stunden. Se om man inte kan ta och komma ut i veckan någon gång med några förbestäda teman som ska fotogarferas och då inte i endast JPEG och endast en bild per tema, samt inte samma form av tidsgränser :)

Ska även se om jag inte kan få följetångsfotograferna att slänga in lite, har ju lite kontakt med dem annars också.

Och ett otroligt stort grattis till vinnarna.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar