Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotodag & Grillning i Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)

BamZe84

Aktiv medlem
Hejsan gott folk!

Tänkte kolla om det finns något intresse för en träff på förmiddag och är ute och fotografera och sen runt 15-16 avslut hemma på min gård med att grilla lite och snacka lite skit. Inne i stan har dom enormt goda grillspett för 25kr st och dom är på 200gr. Och sen lite potatissallad till de. Är de någon som skulle ha ett intresse för de ?
Jag bor i Saxtorp strax utanför Landskrona för er som inte känner till de.Jag tänkte att om vi blir ett gäng så lägger vi upp varsitt tema på gruppen och sen redovisar vi de senare och diskuterar de.

Beroende på hur många vi blir så löser jag allting så blir de en liten symbolisk summa ca 50kr för all mat och dricka.

Mvh BamZe
 
Hej Anders!
Jag föreslår att du även lägger denna frågan som en ny tråd här.
Vi är ganska många från framförallt NV-skåne som bevakar det forumet och som då automatiskt får en blänkare om din nya tråd.

Din idé låter ju hur kul som helst tycker jag. När skulle det gå av stapeln hade du tänkt?

/Arne
 
Hej Anders!
Jag föreslår att du även lägger denna frågan som en ny tråd här.
Vi är ganska många från framförallt NV-skåne som bevakar det forumet och som då automatiskt får en blänkare om din nya tråd.

Din idé låter ju hur kul som helst tycker jag. När skulle det gå av stapeln hade du tänkt?

/Arne

La in tråden på den andra forumsdelen med. nu har jag flyttat den flera gånger hoppas de räcker nu =) ehm ja vad tror ni om i mitten på maj ? Jag fyller år den 10e maj, så den helgen är körd här. blir 25 så de blir nog ett riktigt partaj :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.