Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotobutiker i Californien
- Trådstartare D_J
- Start datum
norragryta
Aktiv medlem
Härligt med Kalifornien!
Vad letar du efter, finns en hel, Los Angeles är ju ganska stort.....
Samys Camera på Fairfax i Hollywood är ju en bra början, stort som ett varuhus med massa prylar.
Om du letar begagnade grejer tycker jag personligen dock att Europa är bättre och billigare än Kalifornien.
Vad letar du efter, finns en hel, Los Angeles är ju ganska stort.....
Samys Camera på Fairfax i Hollywood är ju en bra början, stort som ett varuhus med massa prylar.
Om du letar begagnade grejer tycker jag personligen dock att Europa är bättre och billigare än Kalifornien.
aolsson
Aktiv medlem
Men utbudet av uddaprylar är nog klart större i Californien. (IOF mest erfarenheter från Bay Area men det är nog lika i LA också).
kingfisher
Aktiv medlem
Samy's bäst i Kalifornien
Men om du skall köpa dyra grejor kan det bli billigare att beställa från B&H eftersom du slipper betala 8% sales tax i Kalifornien. Istället får du betala UPS, men priserna är oftast lägre från B&H så det brukar löna sig.
Men om du skall köpa dyra grejor kan det bli billigare att beställa från B&H eftersom du slipper betala 8% sales tax i Kalifornien. Istället får du betala UPS, men priserna är oftast lägre från B&H så det brukar löna sig.
norragryta
Aktiv medlem
Men utbudet av uddaprylar är nog klart större i Californien. (IOF mest erfarenheter från Bay Area men det är nog lika i LA också).
Tja, jag håller med om att det finns en hel del bra och välsorterade butiker i San Francisco och Bay Area, men min erfarenhet är att det är ont om den typen av butiker i L.A.
Men som sagt, stan är ju enorm så det är klart det finns men jag har tyvärr inga tipps. Ska finnas en bra nere i Santa Monica som jag aldrig hittat.