Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoaffär i london med bra priser ?

Produkter
(logga in för att koppla)

gäddmannen

Aktiv medlem
Ska till London om två veckor i några dagar
och kommer bo i Bayswater området
Kan någon tipsa om en bra fotoaffär med bra priser i London
gärna i närheten (något så när iaf)
har Nikon 7100 kamera om det spelar någon roll
mvh
Peter

Microglobe

Ska till London om två veckor i några dagar
och kommer bo i Bayswater området
Kan någon tipsa om en bra fotoaffär med bra priser i London
gärna i närheten (något så när iaf)
har Nikon 7100 kamera om det spelar någon roll
mvh
Peter

Hej Peter,

Det finns en liten affär nära British Museum som heter Microglobe. Har köpt ett antal objektiv från dem för Pentax. Anledningen har varit just att priset har varit rätt mycket lägre än i andra butiker. Tror i och för sig att de gråimporterar en del och hur det skulle inverka på garantier och dylikt vet jag inte. Kolla deras websajt www.microglobe.co.uk för se vad de erbjuder och var de ligger. Kan nämna att i närheten finns några andra affärer som kan vara intressanta att hälsa på hos - en säljer en massa Leica t ex. Vill du dricka kaffe och kolla på begagnad kamerautrustning kan du besöka http://www.cameracafe.co.uk/.

Lycka till!

/Fredrik

Själv skulle jag besöka Grays....hjälp mig med namnet. Om inte annat så så BARA för att ha varit där och tittat.
Grays of Westminster

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar